Nicole Cosmetics - perfum nr 049

Jeśli chodzi o zapachy to ostatnio na blogach Nicole Cosmetics bryluje. Sama jestem bardzo zadowolona z pierwszego zapachu, który jak zapewne pamiętacie był odpowiednikiem J'Adore od Diora.
Tym razem wybierając zapach kierowałam się zapachami perfum, które znałam jako jedne z pierwszych. Pamiętam, jak mama w prezencie kupiła mi flakonik tych od Naomi Campbell i byłam w nich bardzo długo zakochana.
 



Opis:
Nicole 049 (grupa: zmysłowe): kwiat pomarańczy, róża, piżmo, brzoskwinia, tuberoza, karmel, kokos, jaśmin, benzoes, bergamota, konwalia, drzewo sandałowe, mandarynka, drzewo cedrowe, heliotrop, magnolia, ambra, czerwony pieprz, bób Tonka. 

Link do sklepu Nicole: KLIK 

Standardowo otrzymujemy 30 ml, w buteleczce z mrożonego szła. Tym razem nie przeciekał mi atomizer, więc podejrzewam że w tym pierwszym przypadku była to tylko mała wada produkcyjna. 
To połączenie zapachowe proponowane od Nicole Cosmetics może nie jest identyczne jak oryginał, ale bardzo podobne gdzie ten zmysłowy zapach najpierw z woni brzoskwini, kwiatu pomarańczy oraz róży, przechodzi w słodkie zapachy kokosu i karmelu. Sam zapach jest dość mocny, ale nie duszący i nie nachalny.
Świetnie utrzymuje się na ciele i ubraniach, ponieważ nawet po 6 godzinach nadal jest wyczuwalny.
Wystarczy go niewiele, gdyż jest to zapach dość specyficzny oraz oryginalny na tyle, że parę osób pytało mnie czym pachnę. 

Nie jestem znawczynią tematyki związanej z perfumami i innymi zapachami, ale jak większość kobiet je uwielbiam. Ten pozwolił mi ponownie powrócić do czasów, gdy byłam nastolatką i dopiero wchodziłam w ,,świat kobiecych spraw".  



8 komentarzy:

  1. Super post :) Ja bardzo lubię J'Adore od Diora, uwielbiam ten zapach. Muszę kiedyś koniecznie posprawdzać te perfumy skoro takie godne uwagi :).
    zapraszam do siebie : http://blue-alaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J'Adore to mój ukochany zapach.
      Teraz czaję się na odpowiednik La vie est belle :).

      Usuń
  2. Lubię ich odwzorowania zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kwiatowe zapachy, J'Adore sporo kosztuje a perfumy Nicole są świetnej jakości.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.