Koszula od NewDress w akcji prosto z rąsi!

Prosiłyście bym pokazała Wam koszulę z NewDress w akcji więc spieszę z tym. Dlaczego prosto z rąsi? Ponieważ nie miałam nikogo kto mógłby zrobić mi zdjęcie, zostałam więc zmuszona do doskonalenia swoich umiejętności w robieniu selfie z lustrze. 


Do koszuli wybrałam spodnie z wysokim staniem bym mogła ją wsadzić do środka i prezentuje się naprawdę ślicznie. Satynowe wykończenie widać najbardziej pod światło. Tak jak wspomniałam rękawki można skrócić. Lubię jak koszula nie przylega zbyt mocno do ciała. Za to asymetryczny dekolt nadaje jej odrobinę oryginalności. Jednym jej minusem jest bardzo gniotący się materiał, który trzeba prasować na chłodnym wręcz żelazu a i tak zaraz się cała wygniecie. Taki urok. 



Link do koszuli - KLIK 
Będę oczywiście wdzięczna za kliknięcie.
Trzymajcie dzisiaj za mnie kciuki, ponieważ mam ostatni egzamin i oby poszedł po mojej myśli. 

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wybór :) Mam od nich płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna i praktyczna :) oczywiście kliknęłam, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta koszula :) Powodzenia - trzymam kciuki :) Oczywiście kliknęłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta koszula ;)
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ladnie sie prezentuje ten look oczywiscie kliknelam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna stylizacja, fajnie wygląda ta koszula z eleganckimi spodniami

    OdpowiedzUsuń
  7. ja muszę sobie pokupować koszule, bo cierpię na ich brak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna koszula :) Dobrze czuję się w czarnych ubraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Link kliknięte, gratuluję współpracy! :3
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie w szafie najmniej koszul wisi, muszę to zmienić:) ale nie koniecznie na kolor czarny.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.