Jesień na paznokciach razem z marką Kabos!

Być może i jesieni jeszcze za oknem nie widać, ale wkracza ona powoli w nasze życia. Dla nas, dla kobiet zaczyna się popyt na ciemniejsze, bardziej przydymione kolory, kompatybilne z tym, co można zaobserwować na zewnątrz. Marki zaczynają wprowadzać kolejne jesień/zimna 2015, a mnie przypadł zaszczyt zaprezentować Wam tegoroczne perełki od marki Kabos


Nowa kolekcja lakierów do paznokci marki Kabos to osiemnaście odcieni w czerwieniach, różach, fioletach, szarościach i niebieskiego. Mi przypadnie niedługo nosić nr 25 - malinową czerwień oraz nr 86 - gołębią szarość. Firma trafiła idealnie w moje upodobania, ponieważ uwielbiam takie kolory na paznokciach. 


Otrzymałam także 9w1 Hardener. Wielofunkcyjny preparat o szerokim spektrum działania: utwardza płytkę paznokci, wypełnia ubytki i nierówności, nabłyszcza, uelastycznia, odświeża i przedłuża trwałość koloru emalii. Działa, jako baza podkładowa pod lakier, chroni przed promieniowaniem UV, przyspiesza proces wysychania.
Pani Ewelina, z którą konsultowałam współpracę pomyślała dosłownie o wszystkim dokładając do paczuszki również próbkę balsamu Kwiat Magnolii,  który pachnie tak obłędnie, że układa mi go moja mam domagając się pełnowymiarowego opakowania. 




Bardzo mnie ucieszył fakt, że otrzymałam materiały promocyjne z wyszczególnieniem wszystkich produktów oraz odcieni, jakie Kabos posiada w swoim asortymencie. Szczególnie wzornik z możliwymi odcieniami lakierów to przydatna rzecz. Dodatkową miłą niespodzianką był spersonalizowany list. 

Jak Wam się podobają kolory? Który chcecie zobaczyć pierwszy w akcji? 

Zapraszam Was serdecznie na stronę marki Kabos w celu zapoznania się z resztą asortymentu.
KLIK


22 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja również więc jestem bardzo zainteresowana ;)

      Usuń
  2. piękne kolory, nie miałam jeszcze niczego tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zaczynamy zabawę z poznawaniem nowości :)

      Usuń
  3. Ależ mnie zaciekawiłaś tą marką! Jeszcze nigdy o niej nie słyszałam :)
    Pozdrawiam,
    Zapraszam na mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oto właśnie chodziło bo warta zainteresowania :)

      Usuń
  4. Malinowa czerwień mnie zaciekawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaż czerwień na pazurkach :) Nie znałam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarość wygrała bitwę o pierwsze miejsce :D

      Usuń
  6. Jestem ciekawa tego szaraczka, lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pracuje na tej marce od 2 lat i jestem bardzo zadowolona:) z lakierkow i hybrydek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marki nie znam, ale mam nadzieję, że zaprezentujesz te kolory na paznokciach w najbliższym poście:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.