Fitomed, Odżywka ziołowa regenerująca do włosów suchych i normalnych

08:30
Pisałam już o swoim lenistwie dotyczącym opisywania odżywek, które się przewinęły u mnie. Będę się starała się zwalczać ten brzydki nawyk, a to kolejna próba i tym samym dalsze testowanie asortymentu marki Fitomed. 


Opis:
Odżywka przyspiesza porost włosów, pogrubia i zmniejsza łamliwość włosów po zabiegach fryzjerskich, ułatwia rozczesywanie, nadaje włosom witalność i połysk.
Polecana przez dermatologów do włosów suchych osobom o wrażliwej skórze, w celu regeneracji oraz stymulacji wzrostu włosów.
Producent sugeruje, ze może być używana zarówno, jako do i bez spłukiwania.
Składniki bioaktywne:
wyciąg z ziół skrzypu, pokrzywy, lipy, szałwii, dioscorei villosa (dziki ignam, aluka) - bogaty we flawonoidy, sole mineralne (krzemu, potasu, wapnia), witaminy i in; kompleks witaminowy: prowitamina B5, witaminy E i grupy B.

Skład:
Aqua, Chamomilla Recutita Flower Extract, Helianthus Annus Officinalis Flos Extract, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Dipalmitoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Glycerin, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Parfum, Phenoxyethanol(and)-Ethylhexylglycerin.

Do kupienia:
TU 

Przekonuje się coraz bardziej do naturalnej pielęgnacji, do niektórych rzeczy trzeba po prostu dorosnąć.
Patrząc na skład, robi on naprawdę pozytywne wrażenie. Wyliczana zawiera w sobie ekstrakty ziołowe np. z szałwii, skrzypu oraz lipy. Następnie znajdujemy między innymi glicerynę lub witaminy.
Do testów otrzymałam prostą buteleczkę o pojemności 200 ml, która kosztuje zaledwie 10 zł. Producent przygotował także wersję XXL, która ma 500 ml, a jej koszt dokładnie to 19,50.
Opakowanie plastikowe, odpowiednio miękkie i na tyle drobne, że nadaje się w podróże. Odżywkę dozuje się przez bardzo malutki oraz wąski ,,dziubek", co moim zdaniem było dobrym rozwiązaniem ze względu na dość lesistą konsystencję produktu.
Urzekł mnie bardzo mydlano-kwiatowy, słodki zapach tej odżywki, który nie przypomina mi nic, co wcześniej wąchałam. Dodatkowo, nie wyczuwa się w nim żadnej chemii i utrzymuje się jakiś czas na włosach. 

Ze względu na swoją konsystencję odżywką błyskawicznie się wciera. Zadziwiającym uczuciem jest to, że włosy ją dosłownie spijają i po chwili ma się uczucie jakby się nic nie nałożyło. Zgodnie z tym, co zaleca producent można ją spłukiwać a małe ilości pozostawić nawet bez tej czynności. Ze względu jednak na długość moich włosów oraz fakt, że próba nie spłukania zakończyła się obciążaniem, zawsze ją spłukiwałam.
Producent obiecuje m.in. szybszy porostów włosów i inne cuda, czego niestety nie jestem w stanie zweryfikować. Przede wszystkim ze względu na wydajność produktu. Stosowałam tą odżywkę, jako maskę, ponieważ tak się najlepiej sprawdzała, a 200 ml starczyło zaledwie na 3 razy. Trzeba jej sporo nałożyć na długie włosy.
Po lecie moje włosy były naprawdę przesuszone i starałam się je odratować. Ta odżywka stosowana, jako maska, wcierana zarówno w skórę głowy oraz na długości włosa naprawdę pomogła mojej ,,szopę" odżyć. Włosy stały się bardzo odżywione bez efektu obciążenia czy szybszego przetłuszczania się. Pojawiły się moje utęsknione loki na końcach i włosy odzyskały dawną miękkość oraz blask. Ułatwia również rozczesanie mocno splątanych włosów, za co wielki plus. Odciążyła także mój skalp, dzięki czemu włosy uniosły się pięknie do góry. 
Żałuję, że się już skończyła, bo do cotygodniowego spa dla włosów była idealna. Opłaca się bardziej zakupić opakowanie XXL, nie tyle ze względu na cenę, ale wydajność tego produktu. 


19 komentarzy:

  1. Przy długich włosach ta odżywka schodzi w mgnienia oku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że wydajność taka słaba na długie włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy nie przepadają za ziołowymi kosmetykami więc obawiam się że ta odżywka by się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy mają swoje fanaberie, z resztą jak każde ale ta odżywka jako maska była świetnia. :)

      Usuń
  4. lubię szampony z fitomedu ale odżywki się u mnie nie sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze jej nie miałam,ale bardzo lubię kosmetyki Fitomedu.

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyki tej firmy sa na pewno nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nie ma tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nigdy jej nie miałam, ale może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy moich włosach kazdakdzywka wystarcza na długo :) czasem to mam aż dosyć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety odzywki szybko sie zuzywaja, poniewaz mam bardzo geste wlosy ;)
    Super recenzja! ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    Prosze o klikniecie w najnowszym poscie, odwdzieczam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciągle mam zamiar kupić kosmetyki Fitomed, ale jeszcze nigdy do tego nie doszło :P

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.