Dawka nowości od Lily Lolo!

Moja wielka fascynacja produktami mineralnymi trwa i marka Lili Lolo znów mnie rozpieszcza dostarczając kolejną dawkę produktów do testowania. Jak zobaczyłam u siebie paczuszkę to aż oczy mi się zaświeciły. 


Otwierając paczkę, pierwsze, co ukazało się moim oczom to katalog ze wszystkimi produktami oraz odcieniami, jakie proponuje Lily Lolo. Znajdziemy tam dokładne opisy odcieni, wyszczególnienie wykończeń i inne bardzo dokładne informacje. Moim zdaniem jest to bardzo przydatna rzecz, która na pewno pozwoli przy wyborze kolejnych produktów. 


Tym razem opiszę Wam cztery produkty. 
Postanowiłam nieco zrezygnować z podkładów, a sam podkład mineralny za zbliżający się okres jesienno-zimowy może okazać się zbyt lekki, więc zdecydowałam się na naturalny Krem BB w odcieniu Fair.
Jestem fetyszystką brwi, przyznaję się do tego. Bez ich podkreślenia nie wyobrażam sobie makijażu, a produktów do ich uzupełniania mam więcej niż tuszy do rzęs. Oto kolejny z nich, czyli słynne Eyeduo Duo w odcieniu Light. Na pierwszy rzut oka opakowanie ujęło mnie swoją drobnością.
Dawno nie opisywałam dla Was żadnego tuszu, więc wypróbujemy ten, który marka Lily Lolo ma w swoim asortymencie. Jest oczywiście w czarnym kolorze. 
Pędzli nigdy nie za wiele, szczególnie tych do blendowania. 


Do znudzenia będę pisać, że ubóstwiam opakowania produktów Lily Lolo. Proste, matowe i tak elegancje, że wyglądają jak cukiereczki. Coś pięknego. 


Stosowałyście, których z tych produktów? 

35 komentarzy:

  1. Świetna zawartość :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby wszystko wypadło w testach pozytywnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna paczuszka:) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekaw jestem prasowanców tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, dlatego zabieram się za testy.

      Usuń
  5. Kusi mnie bardzo ten krem BB ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam się na niego ze względu na to że chcę zrezygnować z płynnych podkładów, zobaczymy jak się sprawdzi.

      Usuń
  6. Miłego testowania :) jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka, sama chętnie bym je przygarnęła ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastycznie, ja nie miałam przyjemności testować ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten zestaw do brwi, tylko mam w wersji Dark :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie go testuję, muszę się przyzwyczaić na nowo do wypełniania brwi produktem suchym a nie kremowym.

      Usuń
  10. Niech Ci wszystko dobrze służy, aż mi ślinka pociekła :P

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne produkty :) uwielbiam Lily Lolo i sama mam całkiem pokaźną kolekcję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja kolekcja się powiększa i mam nadzieję przetestować wszystko co mają :).

      Usuń
  12. Rewelacyjne kosmetyki - ja też ich oczekuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paczuszka :) wiele dobrego słyszałam o tej firmie :)

    Poklikasz? :3
    goo.gl/zBgsJF
    goo.gl/LbDT14
    goo.gl/khfQ0D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna z lepszych firm w Polsce - moim zdaniem :).

      Usuń
  14. Nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy. Jestem bardzo ciekawa jak wyjdą testy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że równie pozytywnie jak poprzednie produkty :).

      Usuń
  15. Świetna paczka :) ja też dostałam teraz ten krem bb, będę testować! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.