Ziaja, Oczyszczanie - Liście Manuka, Pasta do głębokiego oczyszczania przeciw zaskórnikom

08:30
Przetestowałam praktycznie całą serię Liści Manuka od Ziaji. Tonik był świetny, krem sprawdzał się do pewnego momentu, ale nie byłam przekonana do zakupu pasty, która była bardzo mocno zachwalana. Miałam obawy czy sprawdzi się przy mojej mieszanej i jednocześnie trądzikowej skórze. Na początku lipca zauważyłam, że mam więcej zaskórników, przez które powstawały kolejne niedoskonałości. Nie mogłam w żaden skuteczny sposób oczyścić swojej cery, więc postanowiłam ją zakupić. 


Opis:
Głęboko oczyszczający, spłukiwany produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.
Substancje czynne głęboko oczyszczające:
- ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym,
- ściągająco-normalizująca zielona glinka,
- aktywna baza myjąca.
Czysta i świeża skóra:
- odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum,
- ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające,
- zapobiega powstawaniu zaskórników,
- przeciwdziała tworzeniu nowych niedoskonałości skóry,
- przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych. 

Skład:
Aqua (Water), Hydrated Silica, Glycerin, Polyethylene, Sodium Laurenth Sulfate, Titanium Dioxide, Cellulose Gum, Panthenol, Illite, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf E
xtract, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Skład określiłabym, jako pospolity i dość krótki jak na takie produkty. W wyliczance znajduje się woda, krzemionka, gliceryna, substancje ścierające, detergent w postaci SLES, filtr UV, celuloza będąca naturalnym polimerem, prowitamina B5, glinka zielona, ekstrakt z liści manuka i inne składniki jak zapach.  Jest to produkt zmywalne, więc na te ,,gorsze" składniki można swobodnie przymknąć oko. 


Kartonik, w którym znajduje się 75 ml tubka z produktem kosztuje około 8-9 zł, ja swój egzemplarz dorwałam na promocji płacąc za niego zaledwie 5 zł.
Nie mam zastrzeżeń do do opakowania, gdyż jest odpowiednio miękkie, produkt się dobrze aplikuje a otwarcie/zamknięcie jest porządne. 
Produkt ma konsystencję białej, gęstej pasy, w której pod palcami można wyczuć drobne perełki pełniące funkcję ścierającą. Dobrze się rozprowadza i trzyma skóry, nie ściekając. Niewiele jej także trzeba, więc jest to produkt wydajny. Ubóstwiam świeży zapach serii Liście Manuka, jest on wręcz uzależniający. 
Pasta jest tak naprawdę  peelingiem, który potrafi być bardzo mocny, jeśli się nie uważa. Używając go po raz pierwszy odrobinę przesadziłam, fundując sobie podrażnienie na policzku. Ze względu na to nie jest to produkt do użytku codziennego, a najwyżej do jednego lub dwóch razy w tygodniu, szkoda tylko, że producent nie wspomina o tym na opakowaniu.


Bardzo szybko zasycha na twarzy, dlatego należy zwilżać dłonie wodną podczas zabiegu, dzięki czemu ją rozcieńczamy i lepiej sunie po twarzy. Rzeczywiście odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum, dzięki czemu ją oczyszcza. Buzia po użyciu jest odświeżona, bardzo gładka, miękka oraz odrobinę rozjaśniona. Nie jest to jednak efekt długotrwały, dlatego zabieg należy powtarzać, co jakiś czas. Złuszczamy nią zbędny naskórek i zauważyłam, że zatrzymała powstawanie kolejnych małych czarnych punkcików na mojej buzi. Nie powstały po niej żadne nowe niedoskonałości, a wręcz temu zapobiegała. Świetnie przygotowuje twarz do kolejnych zabiegów, jak nakładanie kremu, przez co wchłania się on głębiej i ma lepsze działanie. Pozwoliła mi poprawić stan mojej skóry, do takiego stopnia, z którego jestem zadowolona. 

Zdecydowanie jest to świetny peeling, który oczyszcza zaskórniki, ale z nimi nie walczy, czyli się ich nie pozbędziemy, a jedynie możemy łagodzić skutki z nimi związane. Moje oczekiwania spełnił, dlatego jestem zadowolona. 

Stosowałyście tę pastę? 

29 komentarzy:

  1. Ciekawe czy zadziałałaby na moje zaskórniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja myślałam, że nie będę testować a tu niespodzianka :).

      Usuń
  3. Nie stosowałam jej, ale bardzo lubię tonik z tej serii, fajnie odświeża.

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zamierzam kupić tą pastę aby co jakiś czas stosować jako peeling,

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tylko żel do mycia twarzy z tej serii, ale jeszcze czeka nieotwarty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak dla mnie powinien nie otwarty zostać, strasznie przesusza skórę :(.

      Usuń
  6. Ja mam żel i kremy na dzień i na noc z tej serii i jestem zadowolona, pastę musze w końcu wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel się u mnie nie sprawdził totalnie, a krem na noc tak sobie.

      Usuń
  7. Dla mojej cery jest niestety za mocna ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją ale stosowałam dopiero raz więc ciężko stwierdzić czy mi się spodoba (oby tak) ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swego czasu cała seria pogorszyła stan mojej cery tak, że nigdy tak okropnej nie miałam, dlatego wystrzegam się wszystkiego, co pochodzi z serii Liście Manuka. :( Ale zapach to fakt - geniusz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOo matko tego się po tej serii nie spodziewałam.

      Usuń
  10. Ja bardzo lubię tą pastę. Używam jej codziennie wieczorem. Bardzo ładnie oczyszcza, ściera martwy naskórek. Krem po nim wchłania się cudownie :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie? Uważaj bo możesz prze-peelingować skórę.

      Usuń
  11. Używam już 3 czy 4 opakowania.super produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na jednym pewnie się też nie skończy ;).

      Usuń
  12. Używam mam już któreś opakowanie z kolei i bardzo ją sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam ten produkt i u mnie zupełnie się nie sprawdził ale może dlatego, że mam skórę wrażliwą i suchą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny produkt. Trwa super promocja na paste oczyszczajaca firmy Ziaja (5,99): http://allegro.pl/ziaja-pasta-oczyszczajaca-zaskorniki-liscie-manuka-i5900038144.html

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.