SheIn Publisher Program - co to takiego i o co chodzi?

Ostatnio chińskie firmy zarzucają blogerki propozycjami o współpracę, mnie również. A ponieważ jestem osobą, która lubi nowe doświadczenia, zgadzam się by zobaczyć czy coś z tego będzie. Kolejną taką sprawą jest SheIn Publisher Program, do którego tak naprawdę może dołączyć każdy kto prowadzi bloga, wystarczy się zalogować - TU

Tak jak przy większości tego typu współprac wszystko opiera się na kliknięciach, rejestracjach itd., za które otrzymuje się konkretne korzyści. Spróbujemy i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Na pewno asortyment sklepu SheIn jest bardzo bogaty i nie mogłam się zdecydować bo mam zamieścić w tym poście.
Jeśli będziecie chcieli mi pomóc, będę bardzo wdzięczna - wystarczy oczywiście kliknąć w linki pod zdjęciami. 

Pewnie niektórzy już zauważyli, że w ubiorze jestem fanką bieli oraz czerni. Uwielbiam te dwa kolory ze sobą i musicie wiedzieć, że większość mojej szafy to te dwa kolor. Dodatkowo, ciągle mi mało. 




3/4

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KLIK W LINK! 

Korzystacie z tego programu? 

29 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o tym programie :) Kochana oczywiście poklikałam w linki, zawsze uczciwie się odwdzięczam :)
    Poklikasz tez u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. do mnie non stop pisza, ale chyba mi sie w to nie chce bawic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę zachodu z tym jest z tym się zgodzę.

      Usuń
  3. Też mam ochotę spróbować :) Poklikałam :) U mnie na blogu też pojawiła się mała prośba :) Ale chodzi o pobicie rekordu Guinnessa także gruba sprawa :D Będę wdzięczna za oddanie głosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że do mnie nie piszą ponieważ nie przepadam za takimi sklepami:) ...może kiedyś ulegnę:)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Klikam i proszę o klik tez i u siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię SheIn i korzystam z tego programu :)
    Poklikałam,mogę liczyć na rewanż u mnie na blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane. Ostatnia sukienka boska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Najchętniej wszystkie bym przygarnęła :).

      Usuń
  8. Poklikane :) Podoba mi się druga sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ;) Pozdrawiam! A tymczasem zpraszam do siebie -->KLIK<-- jeśli ci się spodoba zostaw obs albo kom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm, mogłabyś mi dokładniej wytłumaczyć o co z tym chodzi? czy dostaje się ubrania tak jak w normalnej współpracy? bo do mnie cały czas piszą i średnio rozumiem o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SheIn prowadzi różne formy współpracy. Są takie za które dostaje się ubrania.
      W tym programie który przedstawiam dostaje się od SheIn przede wszystkim wynagrodzenie, za odpowiednie udostępnienia.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.