Przesyłka od DressLink - recenzja

Jak wspomniałam w pewnym poście udało mi się nawiązać współpracę z DressLink, dzięki czemu mogłam wybrać sobie coś z ich asortymentu. Postanowiłam na ubrania. 


Wybrałam dwie rzeczy. Na przesyłkę czekałam dokładnie 16 dni, więc jak na wysyłkę z Chin jest to całkiem niezły wynik.
Zanim jednak przejdę do recenzji ciuszków, napiszę, że nie zobaczycie zdjęć na mnie, gdyż na razie nie mam warunków, aby je wykonać. Dlaczego? Siedzę w domu i się uczę. Tak, uczę się na poprawki, które mam na początku września. Jak tylko będę mogła to wstawię na bloga mały update ze zdjęciami na sobie, albo śledźcie mojego Instagrama. 

Pierwszą rzeczą jest narzutka a'la kimono przede wszystkim w kolorze żywego błękitu. Krańce materiału, z którego została wykonana a jest to szyfon, zakończone są frędzelkami i jakby haftami. Jest na tyle długa, że zakrywa pupę. Rękawek o długości 3/4, odrobinę prześwitująca, dlatego tak wygląda na zdjęciach. Lubię takie narzutki, mam ich sporo w swojej szafie a tą na pewno będę nosiła z przyjemnością. 



Link do niej - TU 

Drugą rzeczą jest kombinezon, który był przeze mnie wielce wyczekiwany. Wykonany został z poliestru, który jest materiałem nierozciągającym się. Bez rękawków z delikatnie zabudowanym dekoltem. Pewnie zauważycie, że jest dość sporych rozmiarów, ale taki ma być, ponieważ musi zostać ściśnięty dołączonym do niego paskiem i wtedy dopiero napiera odpowiedniego charakteru. Obawiałam się, że będę w nim źle wyglądała, ale przepięknie podkreśla sylwetkę. 


Link do niego -TU 

Jestem bardzo zaskoczona, jakością wykonania tych ciuszków, bo nie znalazłam żadnych wad produkcyjnych. Są dobrze skrojone na sylwetkę i idealnie trafiłam ze swoimi rozmiarami. Jedyne, co to koniecznie trzeba je wyprać, bo śmierdzą na początku strasznie. 


Zapraszam na poklikania w linki, co pomoże mi dostać kolejną paczuszkę i napiszcie mi, co o nich sądzicie. 

20 komentarzy:

  1. Obie rzeczy wyglądają świetnie :) Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Szczerze to nie spodziewałam się takiej jakości.

      Usuń
  2. Narzutka jest cudowna :)

    Będę trzymać z Ciebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już ją przetestowałam i wygląda naprawdę efektowanie :).

      Usuń
  3. Życzę udanych poprawek, w upały pewnie nie za dobrze wiedza wchodzi do głowy... fasony w ubraniach ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tym wchodzeniem do głowy i dziękuję, mam nadzieję że wszystko pójdzie zgodnie z planem :).

      Usuń
  4. ciekawa jestem jak rzeczy prezentuja sie na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że nie dałaś rady pokazać ubrań na sobie :/
    Poklikałam w linki,mogłabyś zrobić u mnie to samo ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon chętnie bym pożyczyła od Ciebie :) poklikałam w linki, ja też czekam na swoją paczuszkę :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Narzutka ładna, ja niedawno też sobie zamówiłam narzutkę ale inny wzór, jasna w kolorowe kwiaty :) Jak do mnie dojdzie to pokażę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie narzutki, niedawno kupiłam sobie w panterkę :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.