NewDress wishlist

Czas na nowa wishlistę. Tym razem od sklepu NewDress, który tak naprawdę jest pochodną od DressLink. A oto co wybrałam. 

Uświadomiłam sobie, że mam zapotrzebowanie na nową torebkę. W oferty sklepu wybrałam jedną, która skradła mi serce totalnie. 


1

Nie byłabym sobą, gdybym nie wstawiała tutaj sukienek. Tym razem tylko dwie, ponieważ nie mogłam się zdecydować. 



Jestem ogromną fanką koszul. Wolę je bardziej niż wszelkie topy czy inne koszulki. 



1/2/3 

Zapraszam Was do przejrzenia asortymentu sklepu.
Jednocześnie będę wdzięczna za każdy klik w link. 

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne propozycje :) zerknę do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam we wszystkie linki kochana :)
    Jakbyś potrzebowała jeszcze kiedyś moich kliknięć - pisz śmiało :)
    Dziękuję za poklikanie u mnie, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta sukienka w paskowo-zygzakowy wzorek. Wszystko poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna torebka, azjatyckie sklepy mają super oferty

    OdpowiedzUsuń
  5. same cukiereczki , szkoda tylko ze nie na moja wielka dupe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poklikałam :) Idzie przepaść oglądając ich asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś bardzo ładne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podobają mi się rzeczy z tych azjatyckich sklepów, szkoda tylko, ze rozmiarówka jest taka mała

    OdpowiedzUsuń
  9. Za chwilkę poklikam, bo sama mam ochotę na te koszule! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam. Btw wygodniej by było gdybyś ustawiła otwieranie linku w nowym oknie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się pierwsza sukienka :)) Poklikałam wszystko. Będę wdzięczna jeśli poklikasz trochę u mnie: http://juicy-raspberry.blogspot.com/2015/08/wspopraca-z-dressgal-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jest rewelacyjna! Niestety, już by chyba nie zmieściła się w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.