Najlepsze posty na koniec wakacji

08:30
Wrzesień już wręcz wyciąga swoje ręce do nas, więc zakończmy wakacje prezentacją najlepszych artykułów sierpnia. 




Po raz kolejny recenzja płynu marki Garnier wzbudziła z Was ogromną sympatię. We mnie również, ponieważ znalazłam produkt który odpowiada mojej mieszanej cerze. Niedługo butelka trafi do projektu denko i już kupiłam co innego na jego miejsce, ale jak tylko natrafię na jakąś promocję to go odkupię. 



Ten produkt też wzbudził spore zainteresowanie. Dostałam o niego parę zapytań. Jego zamówienie było jedną z lepszych decyzji jakie podjęłam, kompletując swoje pędzle. 



Powrót do wypełnienia brwi ,,starym sposobem", czyli kredką był naprawdę miłą odmianą w te wakacje. Na pewno zużyję ją do końca, ale nigdy nie zrezygnuję z produktów kremowych do podkreślania brwi. 



Ktoś ostatnio polecił mi zastosować tą pastę jako maseczkę. I wiecie co? Wysypało mnie strasznie po niej, więc nigdy więcej. Jako peeling oraz produkt do oczyszczania pasuje mojej skórze, ale jako maseczki nigdy więcej jej nie zastosuję. 



Ten gagatek to chyba największe zaskoczenie ,,kolorówkowe" jakie kiedykolwiek miałam. Nigdy bym nie pomyślałam, że produkt mineralny, tym bardziej sypki może mieć takie krycie i dawać taki efekt. 

Kto przeczytał wszystkie? 

26 komentarzy:

  1. idę poczytać o płynie micelarnym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię ten zielony micel, a ta kredka do brwi też mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd się przyznać, ale chyba nie czytałam żadnego, ewentualnie ten o micelu Garnier. Sierpien nie byl dla mnie najlepszym miesiącem jeśli chodzi o blogi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Melduję, że czytałam wszystkie na bieżąco! :)) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę nadrobić recenzję micela Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kredka do brwi jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polubiłam micela z Garniera, ale miałam w różowej butelce, wiec nie wiem czy to ten sam czy jakaś inna wersja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że nie wszystkie udało się mi przeczytać.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.