Mineralnie z Annabelle Minerals

Mój ostatni makijaż kręci się wokół produktów mineralnych, więc cieszę się jak dziecko, ponieważ marka Annabelle Minerals nawiązała ze mną współpracę.
W porównaniu do Lily Lolo może być ona odrobinę tańszym odpowiednikiem ,,naturalnego" makijażu, ale o tym przy recenzji.




A oto co do mnie trafiło:
1) Korektor mineralny w odcieniu Medium
2) Pędzelek Mini Kabuki
3) Cień mineralny w odcieniu Nougat 




Nie mogę się doczekać aż zacznę na nich pracować!



Miałyście produkty od Annabelle Minerals? 

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki Annabelle Minerals jestem ciekawa czy Ty polubisz je tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie pierwsze odczucia są bardzo pozytywne :).

      Usuń
  2. Mam podkład matujący, nie matuje ani trochę, ale jak odpowiednio go potraktuje to jest ok;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam z Annabelle Minerals kilka produktów i bardzo fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i te będą moimi ulubieńcami.

      Usuń
  4. gratuluję współpracy z Annabelle Minerals, też bym się cieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ciągle jeszcze nie mogę się przekonać do minerałów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo przekonały do siebie. Cera mi się bardzo poprawiła, a same produkty dają świetne efekty.

      Usuń
  6. miałam ich próbki, róże od nich są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam minerały :-) ja używam z Lily Lolo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lily Lolo świetnie się u mnie sprawdzało.

      Usuń
  8. Gratuluję fajnej współpracy. Czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eh, że też ja nie znam kosmetyków mineralnych. Kusisz;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.