Fitomedu ciąg dalszy...

Produkty marki Fitomed podbijają moje serce coraz bardziej. Do tej pory nie natrafiłam na żadnego bubla i odpukać w niemalowane, aby się to nie stało. Dotarła do mnie kolejna paczuszka. 


Standardowo znalazły się w niej dwa produkty. Pierwszym produktem, który wybrałam jest Krem nr 6 do cery mieszanej o właściwościach nawilżająco-odżywczych, ponieważ odstawiając wszelkie preparaty antytrądzikowe skupiam się teraz na odpowiednim nawilżeniu mojej skóry, co jej się spodobało.
Link - TU

Drugim produktem jest Odżywka ziołowa regenerująca do włosów suchych i normalnych. Zaciekawiła mnie przede wszystkim tym, że podobno można jej nie spłukiwać, a też moje włosy po tak ostrym słońcu, które nas ostatnio nawiedza będą potrzebowały jakiejś dobrej regeneracji. 
Link - TU

15 komentarzy:

  1. Nie miałam nic od nich, ale przeważnie czytam dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ciekawa jestem produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywkę znam, ma dosyć rzadką konsystencję i przy długich włosach szybko schodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam pojęcia gdzie są dostępne ich kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W aptekach trzeba szukać :) u mnie w Dębicy są dostępne na zamówienie w aptece Dbam o zdrowie :)

      Usuń
  5. przyjemnego testowania, nie lubię odżywek z fitomedu, cała reszta kosmetyków jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w końcu muszę wypróbować te kremy, bo dużo dobrego o nich czytałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja cera nie lubi naturalnych produktów, taka jest uparta! :( Ale nie przeszkadzają jej mgiełki do twarzy Fitomedu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam odżywkę, ale średnio się z nią lubiłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie znam ich produktów - chyba muszę poszperać na stronie doz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten krem do twarzy i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.