Dalsza współpraca z Nicole Cosmetics, czyli nowy zapaszek

Z pierwszego zapachu od Nicole Cosmetics, który był odpowiednikiem J'Adore od Diora jestem nadal bardzo zadowolona. Bardzo ucieszyłam się z wiadomości, że firma postanowiła kontynuować ze mną współpracę, oferując także coś dla Was. Tak, chodzi o rozdanie które pojawi się jutro. 


Dla siebie wybrałam Nicole 049 (odpowiednik: Naomi Campbell / Naomi Campbell; grupa: zmysłowe): kwiat pomarańczy, róża, piżmo, brzoskwinia, tuberoza, karmel, kokos, jaśmin, benzoes, bergamota, konwalia, drzewo sandałowe, mandarynka, drzewo cedrowe, heliotrop, magnolia, ambra, czerwony pieprz, bób Tonka. 
Muszę przyznać, że od pierwszego powąchania zakochałam się totalnie, ale o tym więcej w przyszłej recenzji. 

- Recenzja poprzedniego zapachu - KLIK 

6 komentarzy:

  1. super, że jesteś zadowolona, lubię perfumy z nicole

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na swój zapaszek :) Wybrałam zapach Davidoff Cool Water :) Jestem ciekawa jak będzie pachnieć, bo nie znam zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa, czy faktycznie są w stanie zastapić oryginały. Wiele osób potępia takie "podróbki", ale prawda jest taka, że czasem nawet oryginały mimo wysokiej ceny są słabej jakości (np. jeśli chodzi o trwałość)... :) Po co więc przepłacać? :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.