Catrice, Eye Brow Stylist (Kredka do brwi) - 020 Date With Ash-ton

08:30
Brwi według mnie jeden z ważniejszych elementów na naszej twarzy i jeżeli nie podkreślimy ich odpowiednio podczas makijażu, to nasza twarz oraz oczy, nie będą miały ,,ramy", czyli czegoś co nadaje wszystkiemu odpowiedni charakter.
Metod wypełniania brwi jest wiele i ciągle powstają co to nowe produkty do tego celu, ale chyba jednym z pierwszych i podstawowych sposób podkreślania tego elementu są kredki. Oto jedna z nich. 



Seria kredek marki Catrice zawiera trzy kolory. Ten, który wam prezentuję czyli 020 Date With Ash-ton jest idealnym odcieniem dla blondynek. Zawiera w sobie delikatne akcenty szarości, wszystko utrzymane w chłodnym odcieniu bez jakichkolwiek rudości.
Dostępność? Szafy Catrice można znaleźć na pewno w Drogeriach Natura oraz Hebe. Cena? Około 12 zł.
Kredka prezentuje się naprawdę solidnie. Z jednej strony mamy oczywiście końcówkę z rysikiem, a z drugiej producent umieścił bardzo przydatny do wyczesywania grzebyk, który potrafi w podróży zastąpić pędzelek. Jak do tej pory rysik się ani razu nie złamał, a przetestowałam ją chyba we wszystkich możliwych warunkach. Spadła mi nawet parokrotnie. Duży plus dla Catrice za stabilnie przylegające do ołówka zatyczki, które odcinają produkt od świata, nie ma obaw że spadną na przykład podczas przewożenia.



Kredka ma średni poziom twardości, na tyle bezpieczny że szybko, łatwo można przy jej pomocy wyrysować odpowiedni łuk. Nie jest również zbyt tłusta, czy sucha - po prostu odpowiednia.
Pozwala wyrysować brwi dowolnie jak chcemy. Przyciśniemy mocniej, a łuki będą bardziej wyrysowane, a jak to nie przypadnie to gustu to wystarczy delikatniej dociskać kredkę lub odrobinę jej wyczesać.
Produkt z brwi się nie wymazuje w ciągu dnia, nie rozpływa się nawet podczas srogich upałów i utrzymuje się bezproblemowo cały dzień, bez konieczności poprawek. 



Świetny produkt, za niewielkie pieniądze, którym nie da sobie zrobić krzywdy. Mogą spokojnie korzystać z niego dziewczyny, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem. Ja, mimo tego że jestem fanką dość mocnego zaznaczenia brwi jestem z niej bardzo zadowolona. 

16 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie pokazałaś jak prezentuje się na brwiach :-) ja mam swoja kredkę z Avonu i mnie odpowiada :-) ta z catrice ma bardzo fajny ten grzebyk :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ostatnio się nawet nie maluję, więc nie chciałam straszyć. Również używałam kiedyś kredek z Avonu i byłam zadowolona ;).

      Usuń
  2. Muszę ją wypróbować ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys ja mialam i byla bardzo dobra! Teraz jestem zakochana w konturowce do brwi w zelu z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować tego Inglota bo mi spokoju nie da :D.

      Usuń
  4. Moja ulubiona! :) Zauważyłam, że muszę ją dobrze naostrzyć i wtedy daje najlepszy efekt. I zależnie od stopnia natemperowania ma inną konsystencję. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zewsząd słyszę, że brwi sa najwazniejsze na twarzy i nie powinnam o nich zapominać. Jakoś nigdy nie zwracałam na brwi uwagi i wydawało mi się, że to tylko takie gadanie. Raz nawet zaeksperymentowałam i kupiłam na rossmannowskiej promocji kredkę do brwi, za ciemną - wymalowałam się i wyglądałam jak małpa, serio ;). Teraz, kiedy zrobiłam hennę już wiem, że brwi to bardzo ważna rzecz i nadają twarzy inny wygląd. Zamówiłam cienie do brwii i wosk, dziś przyszły. jesli się skończą to pewnie sięgnę po tą kredkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę sobie kupić taką kredkę bo nie mam żadnej do brwi

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jest ciut za twarda, ale lubię delikatny efekt, jaki można nią uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem na etapie poszukiwań idealnej kredki do brwi, muszę ją zobaczyć w Naturze

    OdpowiedzUsuń
  9. ta kredka jest świetna i dużo wygodniejsza niż cienie do brwi

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dokładnie ten sam kolor i kocham ją za to, że jest naprawdę jasna i nie da się nią zrobić sobie krzywdy :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.