BeBeauty, Pumeks w kremie do stóp

08:30
Muszę przyznać, że mało uwagi zwracam na swoje stopy. Uważam, że jest to najbrzydsza część ludzkiego ciała, a ich ukrywanie przez większość roku sprawia, że zapominam o pielęgnacji tej partii całkowicie. Jestem posiadaczką genetycznie uwarunkowanej zrogowaciałej skóry pod stopami, więc aby złagodzić problemy z tym związane złuszczam jedynie regularnie ten naskórek przy pomocy specjalnej tarki. W tym roku jednak postanowiłam zwrócić na to troszkę większą uwagę i na jednej z promocji zakupiłam pumeks w kremie od BeBeauty. 


Opis:
Pumeks w kremie do stóp o działaniu złuszczającym i wygładzającym. Skutecznie usuwa zrogowacenia i zgrubienia naskórka, pozostawiając skórę gładką i nawilżoną. 


75 ml tubka o bardzo prostej i ładnej szacie graficznej kosztowała mnie całe 3,99. Jest na tyle malutka, że można ją swobodnie przewozić, wszędzie się zmieści. Opakowanie jest miękkie oraz odpowiednio wykonane, nie mam żadnych zastrzeżeń.
Dużo drobinek złuszczających zostało zatopione w gęstej, kremowej bazie, która delikatnie śmierdzi, aczkolwiek trzeba zbliżyć nos bardzo, blisko aby to wyczuć. 
Wykonywany peeling na stopach przy jego pomocy jest bardzo delikatny, ale pozostawia po sobie miękką oraz wygładzoną skórę. Można wyczuć delikatnie ściągnięcie po zabiegu, ale wystarczy nałożyć nawet coś mało nawilżającego i zapomina się o tym całkowicie. 
Niewiele go także trzeba na dwie stópki. Stosuję go nieprzerwanie od kwietnia, dwa razy w tygodniu i nadal posiadam połowę opakowania. 


Na pewno nie poradzi sobie z większymi problemami jak mocno łuszcząca się skóra, spore przesuszenia czy zrogowaciała skóra, ale do wygładzania oraz podstawowego złuszczania naskórka się nadaje. 

Stosujecie takie produkty? 

10 komentarzy:

  1. Myślę, że u mnie by się sprawdził, gdyż nie mam jakiś dużych problemów ze stopami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go bardzo polubiłam :) mój przepis na piękne zadbane stopy to ten pumeks + tarka + krem z mocznikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zbyt duży problem ze stopami a raczej z piętami, używam tarki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, chętnie go wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Profilaktyczne jego stosowanie powinno utrzymać skórę na stopach w dobrej formie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja go uwielbiam :D odkad go poznalam ciagle uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go, ale w innym opakowaniu i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  8. miałąm jedne pumeks z Biedronki w takiej formie i nie nadał się do moich stop

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie stosuję, bo u mnie działa wysuszająco, nie pomaga w niczym :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy kosmetyk, fajne rozwiązanie dla niewymagających :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.