Z cyklu nadrabiam po sesji - Top 5 postów czerwca

08:30
Moja ciężka i naprawdę wyczerpująca sesja letnia dobiegła końca. Teraz będę nadrabiać powoli wszystko co straciłam, zaczynając od pisania postów, ponieważ Was zaniedbałam. Dzisiaj przedstawię pięć najpopularniejszych postów czerwca, a jutro mam nadzieję, pojawią się ulubieńcy tego miesiąca. 




Kochane opróżnianie worka na puste opakowania nadal cieszy się wielką popularnością, teraz jak wrócę na jakiś czas do Bydgoszczy będę musiała się zastanowić czy nie postawić drugiego. 



Stał się bardzo przyjemnym produktem, w momencie gdy znalazłam na niego swój sposób. Na pewno będę go miło wspominać, ale nie wiem czy bym go odkupiła gdybym miała możliwość. 



Wiele dziewczyn go polecało, więc chciałam go wypróbować z mojej ciekawości ale ogromnie się zawiodłam. Wykończyłam go do mycia pędzli, bo akurat w tej roli sprawdzał się dobrze. 



Króciutki post prezentacyjny bardzo ciekawej alternatywy dla drogich perfum. Niedługo napiszę recenzję na temat swojego, który otrzymałam. 



Ahhh te różowe pazury. Nadal ten kolor jest moim numerem jeden, ponieważ jest idealny na lato. Muszę jeszcze odkupić klasyczną biel, gdy uwielbiam ją nosić na pazurach właśnie w okresie letnim. 

23 komentarze:

  1. ja obecnie używam perfum Nicole , na przemian z innymi letnimi zapachami

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, nie jestem przekonana do dziecięcych szamponów. Moje włosy ich nie lubią

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam u Ciebie ten różowy lakier i nadal mi się strasznie podoba :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładny i uniwersalny kolor, nawet jak na róż.

      Usuń
  4. Oj zgadzam się z Paniami powyżej, lakier ma piękny, letni kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello,

    Amazing ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki ze upiekszasz innnych, zapraszam do siebie www.krystianwojtowicz.pl - wlasnie pojawil sie nowy post, zapraszam, po zapisie masz ebooka

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o szampon z BD, to u mnie on tez się nie sprawdza, za to świetnym szamponem dla moich włosów okazał się żel pod prysznic BD (naprawdę nadaje się do włosów i to jak!).

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nie cierpię tego szamponu BD :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Część z tych wpisów widziałam, na resztę zaraz zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ukończenia sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też ostatnio ciągle noszę różowe paznokcie, to dla mnie kolor lata:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor lakieru :D No w końcu mamy lato a to kolor idealny na taką porę :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.