Współpraca z Dresslink. Czy coś z tego będzie?

 Zazwyczaj jestem sceptycznie nastawiona do współprac ze sklepami internetowymi typu Dresslink, ale otrzymałam ostatnio od nich wiadomość, czy jednak nie chciałabym spróbować. Pomyślałam, że co mi szkodzi podjąć ryzyko na może się uda.
Będę wdzięczna za ,,wyklikanie" linków, jeśli się Wam coś spodoba, wystarczy kliknąć na odpowiedni numerek pod zdjęciem.
 Bardzo chętnie napiszę dla Was recenzję z tymi produktami. 

Sukienki to moje uzależnienie. Mam ich w szafie więcej niż spodni. Wybrałam parę, które z wielką chęcią bym założyła. Wszystkie linki do rzeczy znajdziecie pod odpowiednimi numerkami. 




1/2/3/

Drugą kategorią dla mnie są kombinezony. Od dawna szukam odpowiedniego dla siebie, ale nasze sklepy nie serwują mi nic interesującego. 



1/2

Ostatnią kategorią są okrycia wierzchnie, które wprost uwielbiam. Szczególnie marynarki, ale najchętniej wszystkie bym widziała w swojej szafie. 




1/2/3/4  

Taki ładny zestaw bym w swojej szafie widziała.
A może macie już jakieś doświadczenia z tym sklepem? 

39 komentarzy:

  1. Też mam ogromną słabość do sukienek :)
    Poklikałam we wszystkie linki ! Trzymam kciuki ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :*
      Sukienki to dla mnie podstawowy ubiór. :)

      Usuń
  2. Poklikane :)
    Trzymam kciuki za nawiązanie współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam torebki z azjatyckich sklepów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam kilka u Ciebie i rzeczywiście prezentowały się ślicznie :).

      Usuń
  4. Mnie w ogóle nie kręci ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre rzeczy fajne, poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam już jedno zamówienie z dresslink i jestem bardzo zadowolona z ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli uda mi się coś z tego dostać, mam nadzieję że sama będę zadowolona :).

      Usuń
  7. Te kurtki czarne są fajne :) Szczególnie ta z frędzelkami :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak kurteczka bardzo mi się podoba.

      Usuń
  8. Podoba mi się drugi kombinezon.
    Oczywiście poklikałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten drugi kombinezon jest prześliczny. Czemu ja go nie widziałam jak składałam zamówienie?? :(
    Poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kliknięte :-) mam nadzieję, że się uda bo ubrania bardzo ładne wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. poklikane ;) sukienki ostatnio i ja uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadna mi nie wpadła w oko na tyle, by jej pragnąć :D A skoro już wprowadzam w życie minimalizm to szukam takich totalnych odlotów :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzecia sukienka wygląda rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadła go gustu tak jak mnie :).

      Usuń
  14. Mam od nich sukienkę oraz bluzeczkę i jak dla mnie mają tam super ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że coś z tego trafi i do mnie :).

      Usuń
  15. Sukienki nawet mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam w swojej garderobie niewiele sukienek, ale te są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Klikamy razem?
    www.zmianoo99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.