Romwe wishlist - uda się po raz kolejny?

Niedawno pojawiła się wishlista dedykowana sklepowi Dresslink, z którym udało mi się nawiązać współpracę i czekam na przesyłkę dwóch ciuszków. Z wielką chęcią napiszę niekosmetyczną recenzję na ten temat.
Tym razem przychodzę z wishlistą od Romwe, bo kto wie może uda się drugi raz z rzędu, a porównanie produktów zawsze się przyda. Tym samym chciałabym prosić Was o pomoc jeszcze raz. Wystarczy kilknąć w numerki pod zdjęciami. 

Jeansy to podstawa w każde szafie. Ja jestem ogromną fanką tych z wysokim stanem, które tak naprawdę ciężko w sklepach znaleźć albo kosztują tyle że budżet zrujnowany.


1/2/3

 Mimo że mamy okres letni to ja już szukam ubrań na jesień oraz zimę, ponieważ teraz opłaca się najlepiej je kupować. Zauważyłam, że w mojej szafie mam deficyt kurtek, więc oto kilka propozycji. 




Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wstawiła sukienek.  Jedna z nich nawet się powtórzy z Dresslink, ponieważ nie udało mi się jej dostać, a bardzo mi się podoba. 



1/2/3/

Będę bardzo wdzięczna za Waszą pomoc! 

29 komentarzy:

  1. kurtka skórzana nr 3 jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. również lubię dżinsy z wysokim stanem. idealnie wydłużają nogi jeśli założymy nawet jak założymy niewysoki obcas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja współpracuję z Romwe ponad pół roku i jestem bardzo zadowolona ;) Oczywiście poklikałam :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz od mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane :) Bardzo ładne sukienki! ♥ Mogę liczyć na rewanż TUTAJ?

    Pozdrawiam <3
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście się zrewanżuję:).

      Usuń
  6. Poklikane :).; Sukieneczki cudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ogarniam szału na te sklepy, ale ok poklikałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jakoś nie przepadam za takimi sklepami...

      Usuń
    2. Każdy ma swoje kredki ;) ale dziękuję za pomoc!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobają, mam nadzieję że coś do mnie trafi :).

      Usuń
  9. Pierwsza biała sukienka cudowna :) Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienki są śliczne, oby się udała współpraca :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.