Noszę szpilki niezależnie od pogody, a potem boli!

08:30
Ten, kto mnie zna wie, że jestem wielką fanką butów na obcasie i noszę je niezależnie od pory roku, czy pogody. Im jestem starsza tym jednak bardziej się przekonuję, co uroku butów płaskich, ale nie o tym. Niezależnie od tego, jaki but ubiorę, a szczególnie w lato moje stopy przeżywają agonię z powodu obcierania. Rany pojawiają się zarówno na palcach jak i pietach, a naklejanie plastrów w tak upalną pogodę, jaka ostatnio nas nawiedza jest bezsensowne. 


Do tego postu zainspirowały mnie niedawno kupione pięknie block heels, które są hitem ostatnich sezonów, ale pierwsze ich ubranie bez zastosowania pewnego sposobu, który poleciła mi moja przyjaciółka i jednocześnie współlokatorka, skończyło się trzema wielkimi ranami, wymagających obecnie wyleczenia. 

Istnieje wiele porad jak poradzić sobie z obcieraniem stop:
- naklejanie tasiemek na wokół kantów buta,
- stosowanie talku, po którym zostają białe, okropne grudki
- wkładki żelowe pod palce i odrobina piasku czy kurzu sprawia, że nie trzymają się podeszwy
- paski żelowe na zapiętki, wysuwające się praktycznie po przejściu paru kroków,
- bawełniane stópki, które i tak nie pomagają
- rajstopy.... tylko, kto ubierze rajstopy w lecie 

Nagle znajdujemy się w sytuacji, w której nic nie pomaga a buty zostają rzucone w kąt, a przecież ich nie wyrzucimy. Wiele razy znalazłam się w takiej sytuacji, aż Justyna kazała mi spryskać stopy zwykłym dezodorantem! Nie dość że stopa przestała się pocić to i zauważyłam zmniejszenie obcierania się stóp.  
Wiem, że nie rozwiąże to problemu do końca, ale przynajmniej uniknę takiego bólu jak wcześniej. Może i któraś z Was skorzysta, a Justynie należą się wielkie podziękowania! 

32 komentarze:

  1. Nie wiedziałam, że dezodorant pomaga. Wypróbuję !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to cały czas na płaskich;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze słyszę, ale super, że działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dowiedziałam się o tym dopiero teraz.

      Usuń
  4. muszę wypróbować bo to również moja zmora :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja słyszałam jeszcze o takim sposobie, żeby noge (albo buta?) spryskać lakierem do włosów, ale nigdy nie próbowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spodziewałam się, że dezodorant może pomóc :) Używam takich dezodorantów do stóp, ale bardzo rzadko chodzę na obcasach czy szpilkach, bo dla mnie to mało wygodne,a ja lubię wygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również chodzę w szpilkach , spędzam w nich wiele godzin w pracy ale często po południu zmieniam je na baleriny, żadne buty mnie nie obcierają jednak powodują ból .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do bólu po wielu godzinach już przywykłam, a w obcasach to chyba się urodziłam :D.

      Usuń
  8. a próbowałaś smarować stopy przed założeniem butów silikonową bazą pod podkład?

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry patent!! :)
    ja też słyszałam o sklejeniu dwóch palców u stóp, ale ... nie do końca jestem przekonana do tego sposobu ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tym patencie, muszę wypróbować bo latem często robią mi się odciski :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda próba zaradzenia sobie z problemem jest dobra :D.

      Usuń
  11. Super pomysł, muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie niezastąpione są plastry compeed ♥ ale staram się nosić takie buty, które po prostu mnie nie ocierają i nie czują w nich innego dyskomfortu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała taki patent wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. koniecznie wypróbuję tego patentu przy moich koturnach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy się u Ciebie sprawdzi :).

      Usuń
  15. Ciekawe :) Muszę skorzystać z porady :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w szpilkach prawie nigdy nie chodzę, jakoś nie mogę się przekonać chociaż mi się podobają. Lubię koturny, ale że wciąż gonię na autobus i spieszę się do pracy w 95% wybieram płaskie buty.
    Podziwiam Kobiety takie jak Ty, które non stop noszą szpilki.
    Co do obcierania to również mam z tym problem bo niemalże każde buty mnie obcierają, przydatne rady zatem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja znowu słyszałam o takim produkcie jak jedwab w sprayu do stóp, jest dostępny w rossmannie, mam zamiar go wypróbować na wyjazd w góry bo też mam problem z obtarciami

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.