Niekosmetyczni ulubieńcy lipca

Zastanawiam się czy nie wprowadzić niekosmetycznych ulubieńców na stałe na bloga. Postaram się aby pojawiały się częściej o ile będę miała co pokazać. W tym miesiącu okazało się, że mam. 





Zacznijmy od filmu oraz serialu. Zaczęłam powolutku nadrabiać zaległości, które powstały przez sesję i mam nadzieję, że wszystko skończę, aczkolwiek niedługo przyjdzie mi znów przysiąść do nauki. Wiecie iż jestem wielką fanką uniwersum Marvela, a niedawno do kin wszedł firm kończący jego drugą fazę czyli Ant-Man. Ubóstwiam firmy z tej serii a ich klimat, żart i realizację, ale przede wszystkim ciąg historii, ponieważ filmy należy oglądać w odpowiedniej kolejności ze względu na ich połączenie. 
Seriale oglądam rzadko, ponieważ wiele od nich oczekuję, aczkolwiek jak już w coś wpadnę to na dobre, przykładem jest Gra o Tron ale nie o tym. W tym poście chciałam bowiem wspomnieć o drugim sezonie serialu True Detective, czyli po prostu Detektyw, który ma tak fantastyczny mroczny klimat i porywającą historię, że człowiek wpada po uszy tak jak przy sezonie pierwszym. Po za tym wielki plus za świetną ścieżkę dźwiękową. 


Staram się ćwiczyć regularnie od lat, ponieważ kiedyś zrzucenie nadwagi tego wymagało, a teraz stało się to codzienną rutyną, która sprawa mi przyjemność. W mojej głowie powstało mocne postanowienie by wypracować jeszcze lepszą sylwetkę niż mam i dopiero po latach doceniłam użyteczność odpowiedniej odzieży sportowej. Zakupiłam w naszej pospolitej Biedronce świetnej jakości stanik sportowy z wyjmowanymi wkładkami, za całe 19,99 i obecnie nie wyobrażam sobie bez niego codziennego treningu. Mam nadzieję, w niedalekiej przyszłości zaopatrzyć się także w ciężarki. 



Każda kobieta ma jakąś ulubioną część garderoby, podobnie jest z produktami kosmetycznymi. W moim przypadku są to buty i sukienki. Zaczynając wakacje razem z moją przyjaciółką Justyną zrobiłyśmy sobie mały prezent i zakupiłyśmy bardzo modne w tym sezonie Block Heels. Buty są niesamowicie stabilne i wygodne oraz przecudownie wyglądają na nodze. 

21 komentarzy:

  1. Buty ładnę, przekonuję się coraz bardziej do takiego obcasa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słupek jest dużo wygodniejszy niż szpilka na pewno :).

      Usuń
  2. świetny sportowy stanik, mnie nadal takiego brakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zainwestować. Szkoda że tak późno się do niego przekonałam.

      Usuń
  3. Bardzo lubię Detektywów - dobrze wyreżyserowany i zagrany serial

    OdpowiedzUsuń
  4. butki fajne! ;) a i stanik też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie biustonosz sportowy to podstawa :D Nie wyobrażam sobie bez niego treningu! Ale u mnie- niestety- spisują się tylko biustonosze Nike :( Staniki innych firm nie trzymają aż tak dobrze dużego biustu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam dużego biustu więc takie są odpowiednie :)

      Usuń
  6. Świetne buty i stanik sportowy, u mnie w biedronce nie ma... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powracają co jakiś czas więc warto się rozglądać

      Usuń
  7. Podobny stanik sportowy posiadam:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.