Najlepszym postem lipca jest....?

08:30
Tradycyjnie na zakończenie miesiąca musimy przyjrzeć się jeszcze najlepszym postom. Teraz, gdy mam wakacje mogę mu poświęcić troszkę więcej czasu, mimo że pracuję i podróżuję. W najbliższym czasie będę pracowała nad zdjęciami na blogu oraz może pojawią się gify prezentacyjne. Zanim to jednak nastąpi, zapraszam jednak na top 5. 




Odpowiadając na pytanie zadane w poście: TAK, coś z tego będzie. Zamówienie złożyłam, czekam aż zostanie wysłane i trafi do mnie. Oczywiście, jak tylko to się stanie, napiszę parę słów. 



Artykuły z zakupami, podobnie jak wszelkie denka nadal cieszą się wielką popularnością. Oprócz tego co jest zaprezentowane w tym poście, nie kupiłam nic co warte by było aby powstał kolejny w tym miesiącu. 



Wielce spóźniony post, ale najważniejsze że się pojawił. Sesja naprawdę umie namieszać w planach. 



To chyba największe zaskoczenie w tym zestawieniu, ale bardzo mile jak ten produkt. Świetnie się sprawdza i będę musiała się zastanowić czy go kiedyś nie odkupić. 



Znów odpowiadając na pytanie: nie wiem. Do nawiązania współpracy wymagane jest, aby określona liczba osób kliknęła w linki i do tej pory się nie dowiedziałam czy osiągnęłam ten pułap. 

Oto lipcowa lista. 

8 komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.