Modna biel na paznokciach z Wibo, Extreme Nails nr 25

08:30
Biel na długich, zadbanych paznokciach szczególnie w lato to mój hit od wielu lat. Poza tym biel to w ogóle jeden z moich ulubionych kolorów. W trwającym okresie letnim odcień ten jest szczególnie mody oraz pożądany na damskich dłoniach. Na moich pewnie będzie widniał dość często i pomagać mi w tym będzie marka Wibo. 


Wybrałam lakier z serii Extreme Nails. Opakowanie zawiera 8,5 ml lakieru w cenie około 6-7 zł. Cała seria dostępna jest oczywiście w szafach Wibo, które znajdują się w każdej drogerii Rossmann. 


Szklana buteleczka wraz zakrętką, do której przyczepiony został pędzel została wykonana w formie prostokąta i w sumie można uznać, że może to przeszkadzać w malowaniu, ale wystarczy chwycić zakrętkę paluszkami na odpowiedniej strony i maluję się wówczas szybko i przyjemnie.


Lakier ma odpowiednią, nie za rzadką konsystencję, jednakże nie jest mocno kryjący. W tym przypadku, aby pokryć paznokieć całkowicie bez smug potrzeba dwóch lub trzech warstw (na zdjęciach prezentuję dwie). 
Pędzelek jest długi oraz wąski, co mi jak najbardziej odpowiada, gdyż dzięki temu można być naprawdę precyzyjnym.
Lakier wysycha w standardowym tempie, a utrwalony top coatem utrzymuje się spokojnie 4-5 dni. 



Lubicie biel na pazurach?  

34 komentarze:

  1. Super lakier :) chyba kupię
    http://mishelle-a.blogspot.com/2015/07/210715-r.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. super biały kolo lubię biały kolor na paznokciach ,:)skusze się bo mój dobiega końca :)_

    OdpowiedzUsuń
  3. Biel na paznokciach lubię bardzo. Ogólnie uwielbiam lakiery z wibo. Polecam ci też tą serię matową - utrzymuje się naprawdę długo na paznokciach i daje fajny efekt. :)
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiałabym się przyjrzeć tej serii matowej :).

      Usuń
  4. Ja nie maluje paznokci na biało właśnie ze względu na krycie, nie mam cierpliwości na zazwyczaj 3 warstwy xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam bieli w swoich zbiorach, ale widzę, że ona faktycznie ładnie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna jest, cudownie wygląda na dłoniach :).

      Usuń
  6. Sama nie wiem dlaczego, ale nie rozumiem fenomenu białych paznokci. Jak najbardziej potrafię zrozumieć uwielbienie krwistej, rubinowej czerwieni, ale biel na paznokciach jest według mnie nijaka.

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwa czerwień to klasyka oraz tradycja a biel to według mnie już wyższa szkoła jazdy, gdyż trzeba mieć doświadczoną rękę aby dobrze wykonać manicure. ;)

      Usuń
  7. W zbiorach mam jeden biały kolor, ale nie przepadam za tą barwą szczególnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się biel na długich paznokciach przy opalonej cerze. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. na Twoich paznokciach wygląda ładnie, ja nigdy nie miałam białego lakieru

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie bubel, bo u mnie strasznie długo schnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj a może trafiłaś już na jakiś stary egzemplarz?

      Usuń
  11. bardzo lubię biel na paznokciach zwłaszcza w okresie letnim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam biel, ale ciężko mi nią pokryć ładnie paznokcie - Tobie wyszło to naprawdę dobrze. :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię nosić białe paznokcie zwłaszcza przy opalonym ciele :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi bardzo podoba się biel na paznokciach, nie tylko w lato. Niestety strasznie ciężko znaleźć dobrze kryjący biały lakier. Mam już w swojej kolekcji 4, ale żaden jeszcze nie jest doskonały :/ Tego z Wibo jeszcze nie miałam, ale wydaje mi się, że maluje podobnie jak mój z Allepaznokcie :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz od mnie :) Pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten z Allepaznokcie i nie przypadł mi szczególnie do gustu :).

      Usuń
  15. Bardzo fajny efekt, nie jest taki, jak ja to nazywam "korektorowy"

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki twojemu postu, kupiłam ten sam lakier. Niestety, u mnie na paznokciach jakby się zważył... Jest pełno małych grudek. Z białym kupiłam też czarny. Ta sama sytuacja. Kiedyś też miałam inny lakier marki Wibo, robił to samo więc już nie będę ich więcej kupowała. Mi nie służą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie wygląda na problem z paznokciami ale z samymi lakierami, jakbyś już kupiła zważone. :( Przykro mi....

      Usuń
  17. Miałam kiedyś taki okres, że bardzo mi się podobała, choć trzeba przyznać, że trzeba się trochę przyłożyć, żeby wyglądało to ładnie.. teraz już dawno nie miałam bieli na wszystkich paznokciach, ale może warto to zmienić ; )

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.