Zapachy na każdą kieszeń od Nicole Cosmetics

Nigdy nie ukrywałam tego, że mam ograniczony studencki budżet, a jak każda kobieta jestem wielką fanką perfum, które niestety kosztują ogromne pieniądze. Sztuką jest znaleźć alternatywę i tutaj przedstawiam Wam nową firmę, która mi zaufała.
Mowa o Nicole Cosmetics, firmie produkującej linię perfum oraz wód toaletowych. W ich asortymencie można znaleźć odpowiedniki bardzo słynnych zapachów i jeden z nich o numerze 053, będący alternatywną dla J'Adore od Diora trafił do mnie. 


Wielkim plusem firmy jest fakt, że firma ma politykę rozlewni. Kupujemy perfum w buteleczce, którą potem można uzupełniać, wystarczy znaleźć ich stacjonarny sklep np. w galerii. Lubię takie rozwiązania i na pewno będę z niego korzystała, szczególnie że kosztuje to niewiele od 13 do 25 zł. 


Zabieram się za testy i niedługo napiszę Wam co nieco o zapachu.  

26 komentarzy:

  1. Fajna sprawa z tymi zamiennikami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, przynajmniej nie muszę wydawać ogromnej ilości pieniędzy :).

      Usuń
  2. Kojarzę tę firmę i mają całkiem fajne perfumy :)

    http://buteleczka-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o tej firmie, ale sama nigdy nie miałam ich zapachów..
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że można uzupełniać buteleczki, o tym akurat nie wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu kupowałam ich perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę spróbować kiedyś jakiś zapach stamtąd zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze słyszę o tej marce, z pewnością jej się teraz przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej firmie wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba gdzieś już o nich słyszałam :) Jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa czy zaach by mi się spodobal ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z moich wielkich ulubieńców więc zawsze będę polecać :).

      Usuń
  11. Świetna sprawa :) Dobrze wiedzieć o dobrej rozlewni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już o tej firmie gdzieś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pojawiło się ostatnio parę postów o niej :).

      Usuń
  13. Też dostałam taką buteleczkę. Za to za J'Adore nie przepadam, męczy mnie ten zapach.

    PS. Perfumy, nie perfum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poprawienie mnie. Człowiek istota popełniająca błędy :).

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.