Niekosmetyczni ulubieńcy ostatnich miesięcy

Chciałam standardowo napisać o polecanych płytach, ale zebrało mi się parę innych rzeczy, którymi chciałabym się z Wami podzielić, więc postał ten post. Zlepek wszystkiego co niezwiązane z kosmetycznymi sprawami. 


W kwestii gustu muzycznego, wiecie że jestem wielką fanką rocka, jazzu, bluesa oraz wszelkich odmian tego gatunku, jednakże czasami nachodzi mnie ochota na małą odmianę. Jedną z nich stała się głupa Years and Years, która do tej pory płyty swojej nie wydała a jedynie tzw. ,,epki". Mogę śmiało napisać, że zaczęłam nadużywać opcji replay. 


Pozostając odrobinę w kwestii muzyki, w końcu po dwóch latach zakupiłam znów słuchawki. Długo szukałam odpowiednich, gdyż mam bardzo małe uszy i nie wszystkie słuchawki douszne mi pasują, a chciałam koniecznie takie. Trafiłam w końcu na model Panasonic RP-HJE125, które mają troszkę inny kształt, dopasowujący się do kanaliku dzięki czemu nie rozchodzi się zbyt mocno dźwięk, a i basy są odpowiednie. Więcej mi nie potrzeba.


Mam sesję, co jest wiadome i nie mam zbyt wiele czasu na oglądanie filmów, ale ostatnio potrzebowałam troszkę oddechu i wybrałam się do kina na Avengers: Czas Ultrona. Uwielbiam wszelkie filmy Marvela, nawet jeśli ich recenzje są najgorsze z najgorszych. Jestem ich wielką fanką od malucha i po prostu tak zostało. Śmiało mogę stwierdzić, że druga część jest lepsza od pierwszej i z niecierpliwością będę czekała na kolejne. 


Ostatnią rzeczą jest pewien kanał na Youtube w którym się wręcz zakochałam. Jestem dziewczyną uwielbiającą wszelkie gry, ale mój sprzęt większości nie jest w stanie uruchomić, więc oglądam jak chłopaki nagrywają gameplay'e z nich. Standardowo najpierw był PewDiePie, ale później trafiłam na Tivolta. Chłopaka z Krakowa, który jest w moim wieku i prowadzi według mnie najlepszy kanał w Polsce związany z tą tematyką. Uwielbiam jego poczucie humoru, wszelkie komentarze i gdybym tylko mogła z chęcią bym poznała go osobiście. Naprawdę Wam polecam, ostatnio umila mi czas nauki.
Wystarczy że klikniecie w link i przeniesienie się na jego kanał - klik!
 

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Polecam, chłopak potrafi umilić mi naukę do sesji :).

      Usuń
  2. Jakie ciekawe słuchawki :) Ja na gry nie mam czasu, ale wolałabym grać sama niż oglądać jak ktoś to robi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innowacyjne trzeba przyznać i bardzo wygodne w noszeniu. Ja również bym tak wolała, ale sprzęt mi nie pozwala.

      Usuń
  3. Oglądałam ten film razem ze znajmomymi w kinie :D Był fajny.. ale też długaśny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam iść na Avengersów napierw w sobotę potem w niedzielę i ciągle coś nam wypadało i w końvu nie poszliśmy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogladalam, ale jakoś nie szaleje za takim gatunkiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja za to nie lubię takich słuchawek, bolą mnie od nich uszy i w dodatku zawsze mi wypadają. Musze mieć takie zakładane za płatki uszu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego te mają specjalny kształt aby nie wypadały i nie bolały uszy.

      Usuń
  7. Ja też poszukuję takich słuchawek, ale chciałabym żeby można było też rozmawiać przez nie

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.