Wypróbujmy makijaż mineralny razem z Costasy!

Już pewnie po tytule postu domyśliliście się, że kolejna firma postanowiła zaufać Kosmetycznej Obsesji i poprosić ją o opinię na temat swoich produktów. Tym razem jest to Costasy, którą możecie kojarzyć przede wszystkim z dystrybuowania produktów Lily Lolo.
Niezmiernie się cieszę, że będę mogła przetestować produkty mineralne, gdyż od dawana mi się to marzyło, ale są one dość drogie, więc mój budżet by nie udźwignął. Dodatkowym plusem jest fakt, że zbliża się wielkimi krokami okres wakacyjny, kiedy będziemy szukać zastępstwa dla podkładów płynnych a rzecz czegoś lżejszego a podkład mineralny może być świetnym rozwiązaniem. 




W paczce, którą otrzymałam znajdował się właśnie jeden z podkładów mineralnych Lily Lolo w odcieniu China Doll, myślę że będzie odpowiedni dla mnie nawet na lato, gdyż słabo się opalam i zazwyczaj odcienia zmieniać nie muszę.
Do niego został dołączony pędzel Super Kabuki, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia, aż zajął specjalne miejsce na toaletce.
Trafił do mnie również puder Flawless Silk, który ma właściwości rozświetlające, a jak wiecie ja uwielbiam tego typu makijaż, niezależnie od pory roku. 
Ostatnim produktem jest jasny bronzer Waikiki, a że już od dłuższego czasu szukałam czegoś przyciemniającego, co jednocześnie by rozświetlało, wydał mi się najlepszym wyborem. 


Jestem ogromnie zadowolona z tej paczki i z wielką przyjemnością przystępuję do testów. 


Używałyście produktów Lily Lolo? 

37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Będąc bardzo nieskromną napiszę, że sama sobie zazdroszczę.

      Usuń
  2. Zazdrość! Sama też bym tak chciała :P Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na Ciebie przyjdzie czas Słoneczko! :* Dziękuję!

      Usuń
  3. Miłego testowania, Costasy ma świetne kosmetyki ! Prawie wszystkie pokochałam, ale jest mały wyjątek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam, ale nie miałam jeszcze ;) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zapoznać się z taką formą makijażu. Dziękuję!

      Usuń
  5. Mineralne kosmetyki są super, ja miałam w większości takie do samodzielnego robienia, ale o tej firmie słyszałam sporo dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie używałam kosmetyków mineralnych, zbieram się i zbieram za to :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe produkty, chętnie poczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem bardzo zadowolona z Lily Lolo, dostałam jakiś czas temu sporą paczuchę i muszę przyznać, że to strzał w dziesiątkę. Latem na bank nie sięgnę po klasyczne podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja testuję od niedawna a już się zakochałam.

      Usuń
  9. Myślę, że będziesz zadowolona :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja miałam tylko do czynienia z Anabelle Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczęłam używać podkładu mineralnego z Annabelle Minerals, ale ta firma może się schować przy Lily Lolo. Zamówiłam próbki i wybrałam już podkład idealny! Żaden drogeryjny się tak u mnie nie sprawdził. Na pewno napiszę grubszą recenzję :) Paczka super!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.