Owocowa siła dla ciała, czyli nowość od Evree!

Troszkę tych paczek ostatnio do mnie trafiło a to kolejna z nich. Ostatnimi czasy olejki marki Evree zawojowały nie tylko rynek kosmetyczny, ale serca kobiet poprzez swoje cudowne właściwości. Miałam przyjemność przetestować zarówno te do twarzy jak i ciała, które już powstały i dawno nie miałam tak dobrych, oleistych produktów.
Tym razem Evree stworzyło coś dwufazowego i ponoć ultranawilżającego. Sprawdzimy to! 



Twoja rutynowa pielęgnacja nawilżająca przestała przynosić efekty?
Wypróbuj specjalistyczną, ultranawilżającą kurację do ciała POWER FRUIT!
Przed użyciem wstrząśnij, nie mieszaj.
Co zawiera i jak działa?
Power Fruit to innowacyjny, dwufazowy nawilżający olejek do ciała. To pierwszy tak wyjątkowy produkt na rynku. Łączy w sobie działanie olejku i balsamu. Wchłania się w mgnieniu oka a skóra pozostaje idealnie nawilżona i gładka. Jak to możliwe? Poprzez połączenie olejku malinowego i kwasu hialuronowego. Obydwa te składniki samodzielnie mają bardzo silne działanie nawilżające, a dzięki ich połączeniu możliwe jest osiągnięcie efektu maksymalnego nawilżenia.
Dlaczego stworzyliśmy dwufazową formułę?
Faza górna to połączenie olejków: malinowego, winogronowego, jojoba, sezamowego oraz avocado. Zastosowana kompozycja działa w absolutnej synergii.
Faza dolna to czysty kwas hialuronowy. Odgrywa kluczową rolę ponieważ utrzymuje prawidłowe nawilżenie skóry poprzez wiązanie wody w naskórku.
Połączenie fazy olejowej i wodnej sprawia, że formuła idealnie i bardzo szybko się wchłania, pozostawiając przyjemną, świeżą, ochronną, nietłustą warstewkę na skórze.
Uwaga! Przed użyciem należy wstrząsnąć by utworzyć jednolitą konsystencję. Olejek dozowany na skórę przybiera lekko żelową konsystencję, dzięki czemu nie spływa ze skóry. Można się nim smarować nawet w biegu.
Do wszystkich rodzajów skóry Zmień rutynową pielęgnację ciała na dwufazową pielęgnację specjalistyczną i zobacz jak głęboko nawilżone i odprężone będzie Twoje ciało!
SKŁADNIKI AKTYWNE:
FAZA GÓRNA
  • olejek malinowy
  • olejek jojoba
  • olejek avocado
  • olejek winogronowy
  • olejek sezamowy
FAZA DOLNA
  • kwas hialuronowy
DZIAŁANIE:
  • intensywnie nawilża
  • rewitalizuje i odżywia
  • odpręża i łagodzi skórę
  • nadaje sprężystość i gładkość

Ciekawi? 

23 komentarze:

  1. Oj bardzo :-) z chęcią go przetestuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, ale czeka na pierwsze testy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja bym go z chęcią przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie zaciekawił ten produkt.Szukam ciągle swojego "must have",może to będzie to:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo, jak wszystkie produkty tej marki :).

      Usuń
  6. Też mam ten olejek i już pokochałam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest mało wyczuwalny, ale za to bardzo przyjemny :).

      Usuń
  7. Do mnie też dotarł. Już dwa razy poszedł w ruch:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa tego olejku :) Pewnie w końcu trafi i do mnie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.