Nowości od Fitomed

Znów zapukał do mnie listonosz. Tym razem przyniósł mi kolejne produkty od Fitometu, czyli kontynuuję poznawanie specyfików ten marki.
Co tym razem do mnie trafiło? 


Jak wiecie jestem wielką fanką olejów, więc postanowiłam przetestować olej z avocado (kilk), który tak naprawdę najczęściej służy co produkcji kosmetyków jako jeden ze składników, ale ja oczywiście będę go aplikowała na swoją twarz i ciało. Mam nadzieję na ogromne właściwości nawilżające. 

Drugim produktem jest Tradycyjny krem nawilżający do cery tłustej i mieszanej (klik), który planuję stosować na noc. Ostatnio moja skóra wygląda naprawdę dobrze, zarówno dzięki lepszej pielęgnacji jak i makijażowi mineralnemu, więc postanowiłam na jakiś czas zrezygnować ze specyfików przeciwtrądzikowych na żel nawilżania. 

Dla przypomnienia wstawiam poprzednie recenzje kosmetyków Fitomedu:
- Mój krem nr 12 
- Tonik oczyszczający 


Miałyście któryś z tych produktów? 

34 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tymi produktami. W ostatnim czasie szukam jakiegoś kremu mocno nawilżającego, mam nadzieję, że trafię na jakiś godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam taką nadzieję, a może ten prezentowany będzie odpowiedni.

      Usuń
  2. Ja nie miałam żadnego, ale fitomed coraz bardziej zachęca mnie do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z Fitomed ale olej avoacado znam - to świetny kosmetyk. Moje włosy go uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak olej z avocado sprawdzi się u mnie.

      Usuń
  4. Nic nie miałam z tego co dziś pokazujesz, od niedawna tetsuje krem nr 12 i jestem póki co zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już po pierwszym opakowaniu kremu nr 12 i jestem bardzo z niego zadowolona.

      Usuń
  5. przyjemnego testowania, bardzo lubię kosmetyki z fitomedu

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam same pozytywne uwagi o tej firmie, może coś kupię i sama sprawdzę ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com zapraszam. Proszę o klikanie w linki do ubrań ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę, moi dostarczyciele paczek znowu się na mnie obrazili :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety produkty nie dla ojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedawno zamówiłam sobie olej avocado, czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten krem by mi się przydał do mojego typu cery :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam żel do twarzy Fitomedu oraz tonik różany i niestety żaden z tych produktów się u mnie nie sprawdził, więc dałam sobie spokój z tą Firmą. :( Moja buzia po prostu nie lubi naturalnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie u mnie wszystko dobrze się sprawdzało, więc będę testowała dalej :).

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.