Muzycznie na majówkę!

08:30
Ponieważ nadrabiam wszelkie zaległości i wracam powoli do normalnego życia, a też powrócił do mnie mój kochany laptopik, zanim wrócę do tradycyjnych recenzji, przejrzymy sobie kolejne propozycje płytowe jakie polecam. 


1. Selah Sue - ,,Reason" 


Pierwsza propozycja pochodzi wprost z Belgii, w postaci prześlicznej Selah Sue i jej drugiego krążka. Z jej pracy wynikło świetne połączenie popu, elektroniku czy soulu. Zachrypnięty głos wokalistki idealnie wpasowuje się w takie klimaty, dzięki czemu płyty słucha się z czystą przyjemnością. 

2. King of Leon - ,,Come Around Sundown"


Kings of Leon to jeden z moich ulubionych zespołów, a ta płyta to numer jeden z ich twórczości, co nie oznacza że pozostałe nie są dobre. Odkopałam ją po dłuższym czasie, aby znów sobie przypomnieć jak chłopaki swoim graniem potrafią poprawić mi znacznie humor. 

3. One Republic - ,,Native"


Jakby to ująć kolejny ,,odgrzewany kotlet", ale za to bardzo dobry w popowym stylu i pozwoliło mi to zaspokoić swoje potrzebowanie na małe odstępstwo od mojego ukochanego rocka. 

4 komentarze:

  1. Selah Sue jest mega utalentowana i zjawiskowa :)

    Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właściwie słucham to co wpadnie mi w ucho ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. One republic uwielbiam zwłaszcza za ten album :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.