Isana - Wiosenny żel pod prysznic z ekstraktem z owoców malin

08:30
Wiosna zagościła u nas na dobre, więc warto też poszukać tego w kosmetykach, a że jednym z najczęściej używanych produktów są środki myjące jak żele pod prysznic skusiłam się na propozycję od Isany, czyli wiosenny żel z ekstraktem z owoców malin. 


Opis:
ISANA Wiosenny żel pod prysznic zapewnia optymalną pielęgnację delikatnej skóry. Żel szczególnie delikatnie oczyszcza skórę i jednocześnie ją rozpieszcza. Łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać równowagę wilgotności skóry i w ten sposób chroni ją przed wysuszeniem. Owocowy, świeży zapach malin i trawy cytrynowej ożywia zmysły i rozbudza wiosenne uczucia. Tolerancja przez skórę. pH przyjazne dla skóry – potwierdzone dermatologicznie. 

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Rubus Idaeus Extract, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Propylene Glycol, Sodium Lauroyl Glutanate, Benzophenone-4, Glycerin, PEG-3 Distearate, Parfum, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Benzoic Acid, Citric Acid, Sodium Hydroxide, CI 16035, CI 16185


Najbardziej do jego zakupu skusiła mnie cena, tego się nie da ukryć. 300 ml, które wrzuciłam do swojego koszyka kosztowało zaledwie 2,50. Kupowałam totalnie w ciemno, nawet nie wąchając go w drogerii.
Serie limitowane, które wypuszcza Isana mają piękne opakowania, aż miło się na nie patrzy i ładne wyglądają w łazience. Są również solidnie wykonane. Można je swobodnie zabrać ze sobą w podróż, czy na basen i na pewno nie będą wadziły, czy obciążały bagażu.


Takie produkty zazwyczaj nazywam ,,zwyczajniakami", ponieważ nie posiadają oszałamiających właściwości, ale są na tyle przyzwoite, że szkoda byłoby ich nie wypróbować.
Ten posiada tradycyjną konsystencję dla żeli o perłowo-różowym zabarwieniu. Zapach powalił mnie na nogi. Nie jest to chemiczna woń, która przeszkadza, ale typowy słodko-kwaśny zapaszek malin, jaki uwielbiam i bardzo potrafi umilić każdą kąpiel.
Nie pieni się wybitnie mocno, więc trzeba go zużywać w sporych ilościach, aczkolwiek zupełnie mi to nie przeszkadza.
Jako ,,zwyczajniak" dobrze oczyszcza, praktycznie w cale nie nawilżając czy pielęgnując szczególnie skórę, ale co ważne nie wyrządza jej żadnej krzywdy. Potem wystarczy skórę dobrze nawilżyć oliwką czy innym balsamem i mi nic więcej do szczęścia nie jest potrzebne. 


Stosujecie te żele, czy stawianie, na co więcej? 

40 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam jeszcze żelu isana, ale cena zdecydowanie zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ich żele, niby nic, ale zawsze lądują w moim koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do nawilżania służą mi balsamy a żel ma myć i ładnie pachnąć, może go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mnie kuszą te edycje limitowane, ale mam tyle żeli, że... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja kupuję na bieżąco, nie robię zapasów.

      Usuń
  5. Uwielbiam zapach malin, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maliny, więc jak zużyję zapasy to go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że limitka będzie jeszcze wtedy dostępna.

      Usuń
  7. mnie akurat chyba zapach nie umiliłby kąpieli, bo ja lubuje się w słodkich i bardzo aromatycznych woniach ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go, też się zakochałam w jego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi nie do końca pasował jego zapach

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja włąsnie wcinam sorbet malinowy :)żelik też bym chetnie przygarneła

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam jeszcze zapas żeli balea, ale jak je w konvu skończe przerzucam się na Isanę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dosyć rzadko stawiam na Isanę:) ale często używam żeli Balea, choć lubię też czasem coś bardziej wymyślnego;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłabym go, jednak za dużo żeli mam w zapasie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Musi pięknie pachnieć, chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pewnością kusi już samym wyglądem, nie miałam jeszcze tego żelu.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio go kupiłam i zapach bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam go w zapasach, ma śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie niedługo skończy i kupię coś nowego :).

      Usuń
  18. nie wiem czemu ale mnie zapach nie zachwycił :( może w użyciu lepiej będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż nie wszystko będzie każdemu pasować.

      Usuń
  19. tej wersji jeszcze nie miałam, ale kiedyś często używałam żeli Isany. Teraz przerzuciłam się na Niveę :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.