BioArgania Olej Arganowy 100% Eliksir młodości do twarzy, ciała i włosów

Czysty olej arganowy oferuje wiele firm, dziś przedstawię Wam jeden z nich, ale nie chciałabym, aby była to tradycyjna recenzja produktu. Przede wszystkim, dlatego, że nie chcę polecać jakieś konkretnej marki, ale chce przedstawić wam olej, który jest bardzo wielofunkcyjnym produktem. 


Dla przykładu przyjrzyjmy się jak olej arganowy opisuje BioArgania: 
Eliksir młodości! Olej o silnym działaniu regenerującym skórę. Wzmacnia włosy i paznokcie. Chroni przed przedwczesnym pojawieniem się zmarszczek, łagodzi objawy trądziku młodzieńczego. Doskonały dla cery dojrzałej i starzejącej się.
100% naturalny Olej arganowy z linii BioArgania to nieocenione źródło piękna i młodości dla skóry i włosów. To oryginalny olej z Maroka, powstaje on z ziaren nie poddawanych żadnej obróbce. Jest o wiele cenniejszy od oleju arganowego spożywczego. Można stosować bezpośrednio na skórę twarzy i ciała oraz włosy. Z racji swojego wyjątkowego bogactwa w witaminę E - witaminę młodości, oraz kwasy tłuszczowe (kwas palmitynowy, stearynowy, oleinowy, linolowy), sterole (łącznie zawiera ich 3200 mg/kg), thocopherole (alfa, delta, gamma-łacznie 695-720 mg/kg), polifenole posiada wyjątkowe właściwości:
·         silne działanie regenerujące skórę, doskonały dla dojrzałej skóry
·         chroni przed przedwczesnym pojawieniem się zmarszczek, hamuje proces starzenia się skóry
·         ujędrnia i nawilża skórę
·         powstrzymuje utratę wody przez skórę, pobudzając odbudowę bariery lipidowej naskórka
·         wzmacnia włosy oraz odbudowuje paznokcie
·         łagodzi agresywne działanie słońca i wiatru
·         łagodzi objawy trądziku młodzieńczego, alergii, łuszczycy
·         łagodzi objawy egzemy, koi pęknięcia skóry
·         pielęgnuje skórę przed i po opalaniu

Już sam opis jednego z wielu producentów tego cuda przytacza jak wiele zastosować ma ten produkt. Osobiście przetestowałam kilka z nich, przekonując się po raz kolejny, że moje ciało naprawdę lubi pielęgnację opartą na olejach. 


Pielęgnacja twarzy:
Zaczęłam stosować olej arganowy, jako serum na noc. Kilka razy w tygodniu, godzinę przed nałożeniem kremu wmasowuje praktycznie do wchłonięcia kilka kropel. Czasami dodaję go także do samego kremu. Bardzo dogłębnie oraz długotrwale nawilża moja skórę, dodatkowo przyśpieszając leczenie powstałego trądziku. Łagodzi również wszelkie podrażnienia, a delikatny masaż nim wykonany uelastycznia skórę, pobudzając ją do regeneracji. Lubię w nim to, że praktycznie nie czuć go na twarzy, mimo iż jest to tłusty produkt. Nie zapycha on, przynajmniej mojej skory, a powoduje, że stała się ona niesamowicie gładka oraz miękka. Polecany jest także w walce ze zmarszczkami dla skóry dojrzałej. Ja na razie mogę jedynie zapobiegać, ponieważ nie osiągnęłam jeszcze 25 roku życia. 

Pielęgnacja ciała:
Ma bardzo podobne działanie jak na twarzy - pomógł mi nawilżyć problematyczne okolice oraz z niektórych miejsc wyleczyć w większości, albo przynajmniej zabliźnić wysyp dość uporczywych niespodzianek. Najlepiej wmasowywać go po każdej kąpieli, kiedy skóra jest jeszcze rozgrzana i wilgotna, a masaż wykonywać do praktycznego wchłonięcia. Pomaga mi również w walce z wyszczupleniem ud. 

Pielęgnacja włosów:
Jak wiecie jestem posiadaczką naturalnych blond włosów, które są chyba jednymi z cięższych do utrzymania, a jeszcze jak postanowiłam zacząć je zapuszczać to czasami potrafią być naprawdę nieznośne. Olej arganowy stosowany do olejowania raz w tygodniu, świetnie nawilża włosy oraz niweluje ich puszenie się. Odżywa włosy, dzięki czemu tak szybko się nie rozdwajają, wyglądają na zdrowe. Zauważyłam poprawienie się ich elastyczności, a dodatkowym plusem jest fakt, że można swobodnie nałożyć go na noc, położyć się spać, a pościel będzie czysta. 

Stosujecie oleje? W jaki sposób? 

8 komentarzy:

  1. Ja miałam kiedyś olejek evre i zmywałam nim makijaż :) Cera po takim demakijażu była niesamowicie nawilżona! Niestety narazie już mam tyle pierdółek, które musze wykończyć, ze nie mogę go kupić:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam olejku arganowego na końcówki włosów, dzięki czemu tak się nie puszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten olejek ;) A ta pipetka jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dogłębne nawilżanie to coś co lubię fundować mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stosowałam ten olejek na włosy i również zauważyłam, że świetnie nawilżał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uzywam go do zabezpieczania końcówek włosów :) sprawdza sie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam olejów do twarzy, do włosów i ostatnio też na ciało:) Tego nei znam:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.