Szaleństwo zakupowe! - Co polecam kupić na ogromnej promocji w Rossmannie i Drogerii Natura?

08:30
Wszystkie kobiety dosłownie oszalały. Zarówno Rossmann jak i Drogeria Natura ogłosiły bardzo kuszące akcje promocje na kolorówkę. Wszystkie kosmetykomaniaczki zaczynają ostrzyć swoje pięknie pomalowane pazury. Zanim zacznę polecać przypomnę terminy. 


Rossmann promocja -49%: 
24.04-27.04 TWARZ: podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory
28.04-04.05 OCZY: tusze, kredki, cienie, eyelinery
05.05-11.05 USTA I PAZNOKCIE: szminki, kredki, lakiery, odżywki

Drogeria Natura: 
Przy zakupie dwóch kosmetyków przy kasie płacimy -40%.
Promocja trwa od 20 do 29 kwietnia. 

A w co ja polecam się zaopatrzyć? 

1. Bourjois, Healthy Mix (recenzja


Jeden z moich ukochanych podkładów, który wspominam w samych superlatywach. W regularnej cenie potrafi zabić portfel, wytwarzając w nim wielką czarną dziurę, ale na tak dużej promocji jest bardzo zachęcającym kąskiem. 

2. Catrice, Photo Finish 


Kolejny z moich wielkich ulubieńców, który chyba nawet przebił delikwenta wyżej. Na pewno zagości w moich zbiorach na o wiele dłużej. 

3. Maybelline, Color Tatoo (recenzje - tu i tu


Moje dwa ukochane cienie czyli On and On Bronze oraz Permanent Taupe musiały znaleźć się w tym zestawieniu. Nadal jestem w nich szaleńczo zakochana i będę polecała wszystkim. 

4. Maybelline, Eyeliner w żelu (recenzja


Pokuszę się o stwierdzenie, że to maleństwo stało się już jednym z kultowych produktów tej marki i jednym z lepszych na rynku, dostępnych powszechnie w drogeriach za nie wygórowaną cenę. 

5. Rimmel, Stay Matte - puder 


Ten gagatek jest ze mną stosunkowo od niedawna, ale już śmiało mogę go polecić, gdyż dawno żaden puder nie spełnił moich oczekiwań jak ten. 

6. Lovely, Curling Pump Up Mascara (recenzja


Wielokrotnie już zaznaczałam, że jest to mój ulubiony tusz i powtórzę to po raz kolejny. Dostać taki produkt za cenę około 8-9 zł to rzadkość na naszym rynku, więc warto wrzucić go do koszyka. 

7. Lovely, Gold Hightlighter, rozświetlacz do twarzy (recenzja


Moje kochane maleństwo, które stało się moim odpowiednikiem na słynną Mary-Lou. Nie zamienię tego rozświetlacza na nic innego. 

Moim zdaniem, krótka ale zwięzła lista. Może którejś z Was się przyda.
A Wy co polecacie? Macie zamiar coś kupić? 





34 komentarze:

  1. Skuszę się chyba na Color Tatoo i korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się przyjrzeć na żywo temu rozświetlaczowi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię wiele z tych produktów :) A Gold Highlighter wręcz uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się przejdę jak będzie czas na oczy i usta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupię jutro jakiś podkład, chyba Wake me up z Rimmela i korektor. Potem może się przejdę jeszcze tylko po tusz. W Naturze zakupy zrobiłam już w poniedziałek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle już się naczytałam dobrych recenzji na temat żelowego eyelinera z Maybelline, że chyba czas go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podkład z Bourjois uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, ze coś kupię! ;)
    Ale w Rossku, jakoś ta promocja z Natury mnie nie przekonuje :P

    OdpowiedzUsuń
  9. wybieram się w niedzielę po dwa podkłady, mam nadzieję, ze się na coś jeszcze załapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten żelowy eyeliner mnie kusi, ale jestem kompletną nogą jeśli chodzi o żelowe eyelinery i trochę się obawiam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również byłam ale są bardzo proste w obsłudze, szczególnie ten z Maybelline.

      Usuń
  11. ja kupiłam tylko bronzer i puder w Naturze ale tylko dlatego, że potrzebowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się jutro wybieram, ale w sumie nie wiem jeszcze co kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja chcę kupić tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.