GELekspertka Sally Hansen!

08:30
Jakiś czas temu marka Sally Hansen na facebooku ogłosiła nabór na ekspertki do przetestowania ich najnowszych perełek czyli lakiery Miracle Gel, które mają imitować żelowy manicure bez użycia lampy.
Zgłosiłam się, bo co mi szkodzi i dosłownie 1 kwietnia Prima Aprilis dostałam e-maila z powiadomieniem, że zostałam zakwalifikowana! 



Większość dziewczyn swoje paczuszki już zaprezentowała. Moja musiała na mnie poczekać, aż wrócę do Torunia ze świąt, ale w końcu ze mną jest. 


Każda Ekspertka otrzymała w paczce dwa lakiery, top coat z serii Gel oraz kupony rabatowe do rozdania. A mi trafiły się odcienie:
- 240 B Girl,
- 380 Malibu Peach 



Jestem bardzo ciekawa jak się spiszą ponieważ producent zabawienia że baza przy wykonaniu manicuru jest niepotrzebna, a zarówno trwałość jak i połysk będą sięgały aż 14 dni! To wszystko sobie sprawdzimy. Dodam że jeden taki lakier kosztuje w zależności od sklepu od 20 aż do 35 zł. 

Idę malować paznokcie! 

18 komentarzy:

  1. Jestem ich ciekawa także czekam na opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi sie podbaja kolorki tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory są boskie, czemu przeoczyłam tą informację o naborze bo bardzo fajna paczuszka do testowania jest :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nawet nie wiedziałam, ze można sie zgłosić a szkoda bo bym wyprobowala. A z racji, ze nie maja pochlebnych opinii to raczej sama sie na nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ach to baza, a ja myślałam, że czarny lakier :P

    OdpowiedzUsuń
  6. też mi się wydaje, że to czarny lakier :P

    gratuluję ;) i czekam na recenzję, bo ja niestety o niczym nie wiedziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  7. dziwnie, że top dali w czarnym opakowaniu :D ta mięta jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dostałam :) Jestem mega szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory wyglądają bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No jestem ciekawa jak Ci się sprawdzą, bo do tej pory mam średnie doświadczenia z tą firmą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolory lakierów! Szkoda, że ja przegapiłam tę akcję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten łososiowy róż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawią mnie te lakiery, a kolory są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.