Fitomed, Tonik oczyszczający ziołowy do cery tłustej i trądzikowej

08:30
Jako posiadaczka kapryśnej cery trądzikowej, która naprawdę potrafi stwarzać problemy szukam dla siebie odpowiednich produktów, które pomogą pielęgnować taką cerę i jednocześnie troszkę jej ulżyć od bąblowego cierpienia. Jak sprawdził się tonik oczyszczający od marki Fitomed? Zapraszam dalej. 


Składniki bioaktywne: 
wyciąg z szałwii, oczaru, melisy, nagietka, d-pantenol oraz substancje antybakteryjne.
Właściwości:
podstawowymi składnikami wyciągu z szałwii jest olejek i garbniki. Olejek szałwiowy oczyszcza i dezynfekuje skórę, przeciwdziała jej zbytniemu przetłuszczaniu się.
Działanie:
oczyszczające, antybakteryjne. Tonik wygładza i rozjaśnia skórę, zamyka pory. Łagodzi objawy trądziku grudkowo-krostkowego.
Polecany przez dermatologów:
do cery tłustej i trądzikowej, wrażliwej.
Skład: 
Aqua, Salvia Officinalis Extract, Hamamelis virginiana Leaf Extract, Melissa Officinalis Extract, Calendula Officinalis Extract, Panthenol, Glycerin, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Lactic Acid, Parfum, Phenoxyethanol(and)Ethylhexylglycerin
Link do sklepu:
Klik 
200 ml, typowe dla takich produktów opakowanie, wykonane z plastiku jest bardzo praktycznie, nie za duże i przede wszystkim przezroczyste, dzięki czemu widać ile substancji pozostało w środku. Posiada bardzo wygody dozownik - malutką dziurkę, przez co na wacik nie wylewa się połowy opakowania i nie ma konieczności przelewania toniku do czegoś bardziej praktycznego.

O konsystencji toników raczej nie muszę nic wspominać. Zabarwiony jest na bardzo intensywny, brązowy kolor, jak mocna herbata. Minusem tego koloru może być fakt, że zabarwia on płatek kosmetyczny i nie zawsze ma się pewność, czy buzia została dokładnie oczyszczona. Pięknie pachnie ziołami, uwielbiam ten zapach.
Wydajność oceniam, jako przyzwoitą. Dlaczego? Tonik zaczęłam stosować równo 17 marca, aż sprawdziłam, bo blog jest dobrym kalendarzem jednocześnie i po miesiącu codziennego stosowania, praktycznie dwa razy, pozostała mi w opakowaniu 1/3.
Zachwyca mnie fakt, że spora pojemność kosztuje jedynie 10 zł, naprawdę wielki szacunek dla firmy Fitomed, gdyż zawsze przyjemniej kupuje się produkty o niewygórowanej cenie.
Tonik fantastycznie oczyszcza skórę z resztek makijażu, kurzu i innych zanieczyszczeń, które potrafią się na naszej buzi znaleźć. Po przetarciu twarzy wacikiem można dosłownie tą czystość i świeżość wyczuć, jeżeli wcześniej stosowane produkty sobie nie poradziły. Miałam ostatnimi czasy delikatne problemy z szybkim przetłuszczeniem się skóry, a przy regularnym stosowaniu zauważyłam znaczną redukcję tego problemu, przynajmniej nie muszę pudrować buzi, co 2-3 godziny. Wątpię jednak, aby poradził sobie z bardzo mocno tłustą cerą, jest po prostu za delikatny.
Skóra stała się wygładzona a dawne blizny po trądzikowe odrobinę rozjaśnione, co tak mnie cieszy, że aż przyjemniej mi się maluje codziennie rano. Nie zauważyłam większych zmian, jeżeli chodzi o wielkość porów czy zaskórników. Po użyciu toniku skóra jest uspokojona oraz ukojona. Jakieś ogromnie niespodzianki nie zniknęły, ale na pewno wspomaga gojenie oraz redukcję powstawiania kolejnych nieprzyjaciół. Dzięki temu udało mi się doprowadzić moją cerę do bardzo przyzwoitego stanu, który będę się starała utrzymać jak najdłużej.
Nie pozostawia na skórze żadnego filmu, nie powoduje uczucia ściągnięcia, nie wysusza i nie podrażnia - cud, miód i orzeszki!
Zauważyłam jednak, że najlepsze efekty daje jak pozostawia się go do pełnego wchłonięcia po zastosowaniu, tak jak poleca producent na opakowaniu. 

Pierwsze podejście do produktów tej marki i totalny zachwyt. Nie wyobrażam sobie bez niego obecnie swojej pielęgnacji. Sprawdza się fenomenalnie i polecam go serdecznie! 
Znacie go? Lubicie? 

40 komentarzy:

  1. Nie miałam nic z tej marki, ale przeważnie czytam pozytywne opinie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie wszystkie produkty się sprawdzą :).

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zapraszam w takim razie na resztę recenzji :).

      Usuń
  3. lubię kosmetyki z fitomedu ale nie miałam żadnego ich toniku, wolę hydrolaty

    OdpowiedzUsuń
  4. Poznałam parę produktów Fitomed, mile potrafią zaskoczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, poznać wszystko co mogę :).

      Usuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :) Z tego co piszesz, myślę, że bym się polubiła z nim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na jakiś ich tonik :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z cera nie mam jakiś większych problemów, jednak chyba mi kosmetyki Fitomed nie pasują, ponieważ już wiele razy zrobiły mi krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Toników nie używam, choć chyba powinnam zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oj nie, nie przemawia do mnie ta firma kompletnie..

    OdpowiedzUsuń
  10. mam go na swojej liście zakupowej, ale w wersji do cery wrażliwej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi :).

      Usuń
  11. Nie znam, ale wnioskuję, że byłby dla mnie bardzo dobrym produktem:)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam i lubię. o wiele bardziej niż tonik nawilżający tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. produkty od nich kusza mnie od bardzo dawna i z pewnością na tonik się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam do czynienia z produktami tej marki. Wprawdzie moja skóra nie ma takich problemów (niestety ma inne) ale moja koleżanka ma cerę trądzikową, to jej ten produkt polecę, bo nie może znaleźć niczego odpowiedniego dla siebie. Może ten tonik okaże się strzałem w dziesiątkę ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze pozostawiam tonik do całkowitego wchłonięcia:) Tego nie miałam niestety, ale udziela mi się Twój zachwyt:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.