Relacja z dermokonsultacji z Sylveco w Toruniu

6 marca, czyli w zeszły piątek w toruńskim salonie Helfy znajdującym się na Rynku Nowomiejskim w Toruniu, odbyły się dermokonsultacje z marką Sylveco. Odwiedziłam je razem z moimi przyjaciółkami - Martą i Renią, którym mam nadzieję, ta mała atrakcja się podobała. 



Muszę przyznać, że wyczekiwałam wizyty w salonie, ponieważ wiele razy czytałam o marce Sylveco, widziałam zachwalające ich produkty recenzje, ale nie miała okazji ich spróbować. Dzięki uprzejmym Paniom wszystkie trzy miałyśmy możliwość pomacać, powąchać dosłownie wszystko. Otrzymałyśmy również próbeczki, które na pewno pozwolą na zdecydować czy zakupić pełnowymiarowy produkt. Ponadto moje przyjaciółki od razu zdecydowały się na zakup produktów, otrzymując gratisowo pomadkę peelingującą Sylveco. 



Każda z nas otrzymała rady jak dbać odpowiednio o nasz typ cery i jakie kosmetyki będą do tego najodpowiedniejsze.
Na wszystkich gości czekał również skromny, słodki poczęstunek. 




W paczce od marki otrzymałyśmy saszetki praktycznie ze wszystkimi produktami, bardzo przydany przewodnik po marce z dokładnym opisem wszystkich kosmetyków oraz ankietę, która może spróbować zdiagnozować swój typ cery. Osobiście dostałam także buteleczkę 100% oleju arganowego, który na pewno mi się przyda, aby dalej ratować moją biedną skórę. 



Bardzo spodobał mi się sklep Helfy, który posiada swój niepowtarzalny klimat. Można znaleźć w nim zarówno kosmetyki naturalne, ziołowe, poszczególne specyfiki rosyjskie, zachwalane wilce na blogach. Dowiedziałam się, że nie muszę zamawiać sobie oleju kokosowego przez internet - wystarczy, że wybiorę się tam. Sprzedają także zdrową żywność. 



Oby częściej takie spotkania!
Miałyście okazje brać udział w dermokonsultacjach? 

24 komentarze:

  1. Jeszcze nigdy nie byłam na dermokonsultacjach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę bezpośredniego dostępu do tak fajnie wyposażonego sklepu. Wiedziałabym gdzie wydawać ostatnie grosze ;) A z Sylveco będę niedługo zamawiać cały zestawik do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam w Toruniu już dobre kilka miesięcy a dopiero się o nim dowiedziałam. Lepiej później niż wcale :D.

      Usuń
  3. Niestety nigdy nie miałam okazji brać udziału w takich dermokonsultacjach, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś musi przyjść ten pierwszy raz :).

      Usuń
  4. jestem zawiedziona bo nie wiedziałam o tym wydarzeniu a też bym wpadła :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam zaproszenie na to spotkanie, jednak nie mogłam się na nim pojawić, ale widać, że fajnie było :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Radzę się orientować czy nie będzie konsultacji gdzieś blisko Ciebie :).

      Usuń
  7. pozazdrościć, bardzo lubię tą markę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie , ale chciałabym , fajne produkty , obserwuj :*
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno było super, chciałabym wziąć udział w czymś takim ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. poznałam tą markę dzięki ShinyBox i bardzo się z nią polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Sylveco, sama bym chętnie wzięła udział w takim wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.