Poznajmy wspólnie kosmetyki marki Fitomed

Gotowi na nową współpracę i odkrywanie nowych produktów?! Ja na pewno, więc dziś mam zaszczyt pochwalić się że zaufała mi firma Fitomed - kilk.
Na podstawie tej współpracy powstanie także audycja w radiu, która będzie opiewała zawsze w recenzje dwóch produktów. 


Ponieważ miałam możliwość wyboru produktów, trafił do mnie:
- Tonik oczyszczający do skóry tłustej i trądzikowej - kilk
- krem do twarzy z serii Mój Krem o numerze 12, przeznaczony także do skóry tłustej i trądzikowej - klik



Zabieram się za testy! 



20 komentarzy:

  1. gratuluje ja nie miałam nic tej firmy ale bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). To będziesz poznawała markę razem ze mną.

      Usuń
  2. Miałam ten tonik ale nie byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych testów, nie miałam nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemnego testowania, lubię tą markę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja mam nadzieję, że ją polubię :).

      Usuń
  5. udanego testowania - ja się przymierzam do tego toniku ale w wersji dla skóry wrażliwej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ten produkt może być również bardzo ciekawy :).

      Usuń
  6. jeszcze nic od nich nie miałam, ale jestem bardzo ciekawa wielu produktów, ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z Fitomedu jeszcze nic nie miałąm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może coś Ci przydanie do gustu po recenzjach :).

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.