Postowy fejm!

08:30
W ostatnim poście podsumowującym marzec przekonajmy się który z nich zyskał największą sławę, lub jak kto woli tytułowy ,,fejm" ;). 




W tym miesiącu pierwsze miejsce zajął post prezentacyjny. Bardzo zainteresowały Was produkty marki Fitomed i mam nadzieję, że pozostaje tak w czasie mojej współpracy z tą marką. Poznamy cały jej asortyment, a ja będę miała nawet przyjemność nagrać z tego jakiś materiał radiowy.



Tradycyjnie w pierwszej piątce muszą znaleźć się nowości, bez tego by się nie obyło. Cieszy mnie to, szczególnie że marcowe zdobyczne są dla mnie szczególne, ponieważ udało mi się trafić ze wszystkimi. 



Kolejny stały bywalec czyli ulubieńcy. Dostałam w związku z nimi spory odzew z Waszej strony, co naprawdę mnie cieszy, gdyż motywuje mnie to do dalszej pracy. Muszę skreślić recenzję kremu do depilacji, ponieważ zainteresował Was najbardziej. 



Rzadko pojawiają się tego typu relacje na blogu, więc to miejsce raduje mnie najbardziej. Lubię brać udział w takich wydarzeniach, zawsze mogę nauczyć się czegoś nowego, a marka Sylveco widnieje na mojej liście do przetestowania w najbliższej przyszłości. 



Strasznie lubię jak moje poradniki przypadają Was do gustu, a to kolejny z nich. Jeśli chcielibyście abym o czymś napisała napiszcie w komentarzu, zrobię co w mojej mocy, by jakąś kwestię wyjaśnić. :) 

Przywitajmy zatem kwiecień! 

18 komentarzy:

  1. hydrolaty kocham dove nie cierpie sylveco bymm chetnie poznała i fitomodeu to juz wogóle nie znam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie interesuje ten krem do depilacji ;d zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawienie, zwłaszcza, że jestem nowa i chętnie wrócę do tego, co godne uwagi w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestawienie! Woda różana, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie wiedziałam o tej dermo konsultacji w Toruniu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam zaległości, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z fitomed mam zamiar kupić krem pod oczy oraz tonik

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.