Marcowe nowości

08:30
Marcowych nowości nie ma przede wszystkim dużo, ale za to jestem z nich szczególnie dumna, gdyż już wiem, że większość z tych produktów trafi do ulubieńców, mimo niedługiego okresu stosowania. 


Na samym początku muszę wymienić zamówienie, które poczyniłam w drogerii e-zebra. Jestem bardzo zawiedziona obsługą, ponieważ zamówienie zostało złożone oraz opłacone w którąś środę, (przy czym zaznaczę, że pieniążki trafiły na wskazane konto po kilku minutach), a produkty wysłano do mnie dopiero w poniedziałek - listonosz za to zapukał w następny poniedziałek. Naczekałam się niemiłosiernie, ale w końcu korektor Anti Age Effecte od Maybelline w odcieniu 020 Nude oraz puder matujący Stay Matte od Rimmela są u mnie. 

Zapewne pamiętacie relację z dermokonsultacji z marką Sylveco, z których przyniosłam ze sobą do domu buteleczkę 100% oleju arganowego, więc musi się ona i tu pojawić. 

Nowościami są także produkty marki Fitomed, jakie otrzymałam w ramach współpracy. Po pierwszych testach jestem mile zaskoczona i mam nadzieję, że się to nie zmieni. Trafił za to do mnie krem o numerze 12 z serii Mój Krem oraz tonik oczyszczający. Oba produkty przeznaczone są do skóry tłustej i trądzikowej, więc zobaczymy czy zwalczą, choć odrobinę moich nieprzyjaciół. 

Skromne, ale za to bardzo udane nowości :). 

51 komentarzy:

  1. Fitomed znam i kocham, a korektor to jeden z lepszych produktów jakie miałam, szkoda tylko, że kolorek jest dość ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dopiero zapoznaję z marką Fitomed, więc nie będę dokonywać osądów. Z korektorem bardzo się polubiłam, a koloru się obawiałam ale on się pięknie dopasowuje.

      Usuń
  2. Ciekawe nowości. Jak się sprawdza krem z Fitomed? Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo na razie napisać nie mogę, ale krzywdy na pewno nie robi ;).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. kopia??? zakręcony świat wery???

      Usuń
    2. Super!
      Anonikmu - każdy nazywa własnego bloga według własnego uznania.

      Usuń
  4. oby wszystkie nowości się idealnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tonik oczarowy mam w planach wypróbować niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mnie również, będziemy poznawać markę razem ;).

      Usuń
  7. Czekam zatem z wielką uwagą na recenzję tego toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, jak ja nie lubię tak długo czekać! ;))

    Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. z twoich nowości mam obecnie tonik z fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak się sprawdzi po dłuższym stosowaniu.

      Usuń
  11. Mam ochotę wypróbować ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie jestem z niego bardzo zadowolona :).

      Usuń
  12. ja nie lubię czekać, wkurzyłabym się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tonik z Fitomed miałam i bardzo mile wspominam :) krem miałam w innej wersji - też był OK :) puder z Rimmel też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zakupy, ale szkoda, że tyle musiałaś się naczekać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, na szczęście perełki rekompensują wszystko :).

      Usuń
  15. ten korektor jest wart czekania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło wspominam ten tonik z Fitomed :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem swatchy tego korektora. Ta mini gąbeczka jest urocza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W recenzji będzie wszystko zawarte. Gąbeczka moim zdaniem jest zbędna, ponieważ pochłania dużą ilość produktu.

      Usuń
  18. Żadnego z Twoich nowości nie znam i nie miałam :) Korektor mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że po recenzjach poznasz coś nowego :).

      Usuń
  19. Na Fitomed czaję się już od dłuższego czasu :) korektor mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem tego korektora i oleju :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie cierpię czekać na przesyłkę. Teraz wyczekuję dwóch i jestem zła, bo powinny już być a nie ma. Ale na recenzje Twoich nowości poczekam z cierpliwością.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.