Laboratorium Pilomax - Krok 2. Regeneracja - szampon i odżywka bez spłukiwania do włosów jasnych

08:30
Przez pierwszy krok pielęgnacji z Laboratorium Pilomax już przebrnęliśmy, ale jeśli ktoś jeszcze nie czytał recenzji wystarczy kliknąć - tutaj.
Dzisiaj zajmiemy się krokiem 2, czyli regeneracją, na którą składają się trzy produkty: szampon, odżywka bez spłukiwania oraz maska. Tą recenzję postanowiłam poświęcić pierwszym dwóm, a maskę zostawić na koniec.
Tym razem mogłam troszkę lepiej sprawdzić działanie produktów, ponieważ rozjaśniłam sobie końcówki, aby na wiosnę nadać włosom trochę świeżości. Bez obawy, kolor moich włosów w większości nadal jest taki sam, tylko same końce są odrobinę jaśniejsze, co wygląda tak naturalnie, że większość ludzi mnie otaczających nawet nie zauważyło zmiany. Niestety jakiekolwiek rozjaśnianie łączy się również przesuszeniem. Wystąpiło i u mnie, ale na szczęście nie na ogromną skalę. Mimo to starałam się jak najbardziej te wszystkie przefarbowane miejsca mocno nawilżać, a dzisiejsi bohaterowie mi w tym pomagali. 


Szampon oczyszczający do włosów jasnych 


Opis:
Szampon głęboko oczyszczający do włosów farbowanych, myjąc łagodnie (brak SLS) lecz skutecznie, przygotowuje włosy na działanie regenerujące masek. Dzięki zawartości prowitaminy B5 nawilża i wygładza włosy. Szampon został przebadany dermatologicznie, jest bezpieczny dla wrażliwej skóry głowy, ponieważ nie zawiera parabenów.

Jak zapewne pamiętacie z pierwszego mojego artykułu na temat tych produktów, do testów otrzymałam produkty miniaturowe, które są również dostępne w większych pojemnościach.
Tubka szamponu ma 75 ml i jest identyczna jak jej siostra z kroku pierwszego.
Różnią się konsystencją. Przede wszystkim ten jest odrobinę cięższy, posiadając delikatne perłowe zabarwienie oraz gęstszy.
Subtelny, cytrusowy zapach przenosi się w niewielkim stopniu na nasze włosy. Cudownie się pieni i nie sprawa problemów przy spłukiwaniu.
Przy myciu głowy, co trzy dni, pojemność ta starczyła mi na około 3 tygodnie. Trzeba przyznać, że całkiem nieźle.
Swoją główną rolę, czyli oczyszczenie wykonuje wprost fenomenalnie. Jest wstanie po jednym myciu usunąć wszelkie produkty tłuste, czy te, które trudno wymyć. Mimo silnych właściwości oczyszczających, jest delikatny dla skóry głowy i nie podrażnia jej.
Moja skóra głowy po każdym myciu była odciążona, a włosy się nie puszyły a nawet nie plątały. Pozostawiał zregenerowane, dobrze układające się kłaczki, które zawsze wyglądały na zdrowie i odpowiednio wypielęgnowane.
Jeśli chodzi o kolor, to minął już dobry miesiąc od rozjaśniania, a on nadal jest taki sam. 

Odżywka bez spłukiwania do włosów jasnych 


Opis:
Odżywka bez spłukiwania w sprayu, do włosów farbowanych. Wchodzące w jej skład pantenol i witamina E chronią, wzmacniają i nawilżają włosy oraz ułatwiają ich układanie. Odżywka została przebadana dermatologicznie, nie zawiera parabenów, SLS i SLES.

Największy produkt, jeśli chodzi o pojemność, gdyż opakowanie zawiera 100 ml. Buteleczka z atomizerem nie sprawia żadnych kłopotów, nie zacina się. Polecam jedynie spryskiwać włosy ze znacznej odległości, gdyż atomizer ma dość mocno skoncentrowany rozprysk.
Posiada według mnie bardzo słodki, pudrowy, ale przyjemny zapach, który niestety nie przenosi się na włosy.
Ze względu na większą pojemność udało mi się ją wykończyć w tym samym czasie, co szampon, a normalną sprawą jest, że odżywki, szczególnie te w spray szybciej się kończą, więc jak dla mnie to ogromny plus.
Odżywka pięknie nabłyszcza włosy oraz ja nawilża. Po wyschnięciu można cieszyć się włosami jak aksamit, które się cudownie układają. Miałam naprawdę śliczne loczki na końcach, aż miło patrzyło mi się w lustro. Delikatnie ułatwia rozczesywanie. Chroni włosy przed ciepłem suszarki lub prostownicy, jeśli te cuda stosujecie.
Wielkiej poprawy stanu włosów nie zauważyłam, aczkolwiek na pewno chroni je przed czynnikami zewnętrznymi, tworząc na nich powłoczkę ochronną. Musiałabym ją pewnie dłużej używać i pewnie jakieś efekty by powstały. 

Jestem naprawdę zadowolona z tych produktów, jak również nimi zaskoczona. Szczególnie szampon przypadł mi do gustu, z chęcią kupiłabym opakowanie pełnowymiarowe. 



23 komentarze:

  1. Używałam zestawu do włosów ciemnych, ale jakoś szczególnie nie wpłynął na stan moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w posiadaniu maski do włosów jasnych i jest rewelacyjna. Stosuję ją co drugie mycie + raz w tygodniu na godzinę pod ręcznik. Robi cuda z włosami. I fajnie rozjaśnia :)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  3. nei znam tych kosmetyków:) jeszcze:):)Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że dodałaś ,,jeszcze" ;). Dziękuję bardzo i wzajemnie! :)

      Usuń
  4. Mam ochotę na tę odżywkę bez spłukiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam akurat tej serii, bo tez fakt ze jestem posiadaczka ciemnych wlosow to sprawia, jednak miałam inne produkty tej marki i w sumie cześć lubie,ma cześć nie bardzo, ciekawe czy te bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej firmy wcześniej....
    Szampon wydaje się spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że odkryłaś coś nowego.
      Szampon naprawdę przypadł mi do gustu :).

      Usuń
  7. Nazwa firmy obiła mi się o uszy, ale nigdy nie testowałam produktów. Jakąś maskę z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo postaram się coś o niej napisać :).

      Usuń
  8. ten duet bym chętnie sprawdziła u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że te produkty się u Ciebie sprawdziły :) Miałam z tej firmy szampon i maskę do włosów ciemnych i też byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja obecnie jestem w trakcie stosowania tej kuracji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie tez się sprawdził ten zestaw :)))))))))) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.