Evrēe - Olejek Super Slim

08:30
Jak dostałam propozycję przetestowana nowości marki Evree to byłam cała w pąsach, ale obawiałam się, że produkt może się nie sprawdzić, gdyż podchodzę dość sceptycznie do preparatów antycellulitowych czy wyszczuplających. Na szczęście moje obawy się nie sprawdziły i jestem zachwycona. 


Opis:
Główne działanie olejku Super Slim evree: redukuje cellulit, ujędrnia i wygładza, modeluje i napina skórę, zmniejsza obrzęki.
Składniki aktywne olejku Super Slim evree:
·         Polyplant Seaweed Complex ™ - skoncentrowany kompleks algowyz listownicy, brunatnic, morszynu i kowniatka morskiego pobudza przemianę materii w komórkach, wspomaga redukcję cellulitu oraz usuwa zatrzymaną wodę
·         w organizmie.
·         Olejek perilla – znany z wyjątkowych właściwości ujędrniających i uelastyczniających poprawia napięcie i sprężystość skóry.
·         Olejek grapefruitowy – redukuje cellulit, poprawia napięcie i jędrność skóry jak również rozjaśnia blizny i rozstępy.
·         Olejek makadamia – poprawia sprężystość, wygładza nadmiernie wysuszoną skórę, odżywia, reguluje proces rogowacenia naskórka.
·         Olejek migdałowy - głęboko nawilża i wygładza, wzmacnia barierę lipidową naskórka.
·         Olejek winogronowy – działa przeciwobrzękowo, spowalnia proces starzenia się skóry.
·         Pieprz cayenne/ Chili – przyspiesza mikrokrążenie podskórne i przyspiesza walkę z cellulitem.

Skład:
Niestety nie znalazłam go, aby zrobić jakże ukochane kopiuj/wklej, a przepisywanie zajęłoby wieki. Jednakże po raz kolejny przy recenzji produktu tej marki chylę swoje blondyńskie czoło dla producenta, ponieważ brak w nim silikonów, parabenów, olejów mineralnych, parafiny czy sztucznych barwników. Znajdziemy za to same olejki, samą naturę - nic tylko się cieszyć. 


Po otworzeniu kartonika ukazuje nam się 100 ml buteleczka wykonana z plastiku. Wszystko w można by ująć bardzo wiosennej aranżacji jest miłe dla oka. Opakowanie zamykane na ,,klik" to higieniczne rozwiązanie, nie sprawiające żadnych problemów, dozuje także odpowiednią ilość produktu. 
Cena? Jakieś 30 zł - do zakupienia m.in. w Rossmanach. 
Skro mamy do czynienia z olejkiem to musimy spodziewać się czegoś lejącego oraz tłustego w konsystencji. Mimo tego błyskawicznie wchłania się w skórę, nie pozostawiając żadnej tłustej warstwy. Po raz pierwszy spotkałam się z olejkiem, który lepiej nakładać na wysuszoną całkowicie skórę, gdyż na wilgotnej czas wchłaniania potrafi się nieco wydłużyć. Pod żadnym pozorem nie nakłada się go na wcześniej wydepilowane, podrażnione miejsca, ponieważ narażamy się na bardzo nieprzyjemne i długie uczucie pieczenia.
Posiada przepiękny zapach. Po innych recenzjach zauważyłam, że każdej dziewczynie inaczej się kojarzy. Mnie również, ponieważ mój nos skojarzył go od razu z toffi lub karmelkami. Pozostanie także jakiś czas po wmasowaniu w ciało. 
Niesamowicie wydajny produkt, którego po codziennym stosowaniu przez miesiąc zostało jeszcze pół w opakowaniu. 
Wmasowuję go zawsze w pośladki, uda oraz brzuch. Bardzo szybko zauważyłam, że skóra w tych okolicach stała się bardziej ujędrniona oraz napięta. Dodatkowo fantastycznie, długotrwale nawilżona, niesamowicie miękka oraz gładka. Ponieważ przygotowuję swoje ciało na ,,okres letni" to w połączeniu z ćwiczeniami i racjonalną dieta muszę przyznać, że udziska mi trochę zeszczuplały, choć w to że pozbędę się cellulitu nie uwierzę nigdy. 

Marka Evree mnie zaskakuje swoimi nowymi produktami.  Zarówno ich skład jak i działania zachwycają mnie jak i inne konsumentki. Za tym olejkiem będę tęsknić równie mocno jak za serum do twarzy. Polecam! 


31 komentarzy:

  1. uwielbiam ten olejek, świetnie działa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakby go tak połączyć z jakimś Slim Fixem albo 3D E veline i masażem to.efekty byłyby całkiem zadowalające :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bańki chińskie mogłyby dać lepsze efekty :).

      Usuń
  3. Ciekawy, produkt.
    Bardzo się cieszę kochana że jesteś z niego zadowolona: *

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, produkt.
    Bardzo się cieszę kochana że jesteś z niego zadowolona: *

    OdpowiedzUsuń
  5. stosuje go i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w trakcie używania i olejek ten jest bardzo przyjemny dla skóry:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurcze, może powinnam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo go lubię. A składowi mogłaś zrobić fotkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój aparat niestety aż tak dobry nie jest na zdjęcia składów :(.

      Usuń
  9. Też dostałam go do testów i jestem nim pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie spodziewałam takich efektów i takiego działania :).

      Usuń
  10. bardzo go polubiłam i całe sczzęscie u mnie nawet po goleniu nie szczypie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno w przyszłości się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja daleka jestem od zachwytu... Muszę mu w końcu recenzję spłodzić :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Same pozytywy czytam na temat tego olejku, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.