Wyrzućmy co nieco, czyli denko!

08:30
Nie ładnie jak śmieci zalegają w pokoju, więc wyrzućmy dziś troszkę niepotrzebnych już opakowań. Co Wy na to? Zapraszam! 



1. Schwarzkopf BC Monisture Kick, silnie nawilżający szampon (recenzja
Jeden z lepszych szamponów jakie przyszło mi kiedykolwiek używać. Nie jest to produkt, do każdego rodzaju włosów ale moim jak najbardziej odpowiadał i gdybym mogła chętnie bym do niego powróciła.
Czy do niego powrócę? Pewnie nie, choć bym chciała. 

2. Goldwell, Dualsenses Curly Twist, szampon do włosów kręconych (recenzja)
Bardzo przyjemny, mocno oczyszczający szampon, jak najbardziej odpowiedni dla włosów kręconych. Skręt jest odpowiednio podkręcony, włosy ujarzmione, czyli wszystko w jak największym porządku.
Czy do niego powrócę? Pewnie nie. 


3. Manava, Oriental Wellnes - olejek pod prysznic (recenzja
Lubię takie produkty, ten również. Szkoda, że nie jest powszechnie dostępny.
Czy do niego powrócę? Bardzo bym chciała. 

4. Dove, Advanced Hair Series, Pure Care Dry Oil, Odżywka do włosów (recenzja
Nie wzbudziła we we mnie zachwytu, ale też nie zniechęciła. Według mnie średniaczek, aczkolwiek zawsze warto było spróbować.
Czy do niej powrócę? Nie. 


5. BeBeauty, Micelarny żel do mycia i demakijażu (recenzja
Powróciłam do oczyszczania twarzy przy pomocy żeli, a ten się fantastycznie do tego sprawdzał. Według mnie śmiało może konkurować z produktami w wysokiej półki.
Czy do niego powrócę? Tak. 

6. BeBeauty, Mleczko nawilżające (recenzja
Moje ulubione mleczko do oczyszczania, co można było już zauważyć, pojawia się w każdym projekcie denko. Teraz mam od niego przerwę, ale polecam zawsze i wszędzie. 
Czy do niego powrócę? Tak. 


7. Alterra, Wieloskładnikowy krem do rąk (recenzja)
Średniaczek, który na pewno nie sprawdzi się w zimny. Wolę zostać przy moim wiecznym ulubieńcu od Isany z mocznikiem.
Czy do niego powrócę? Nie. 

8. Biolux, krem do twarzy z avocado na noc (recenzja)
Bardzo lubię ten krem jak i wersję z aloesem, którą również wykańczam. Pomagał mi w ostatnim czasie przy poprawianiu stanu mojej cery, z czym sobie świetnie poradził.
Czy do niego powrócę? Jeśli będę mogła, z chęcią. 

9. Evrēe, Essentials Oils, Rekonstruktor do twarzy, szyi i dekoltu (recenzja
Ten produkt stał się wielkim przełomem w mojej pielęgnacji twarzy, przede wszystkim dlatego, że odkryłam wszelkie olejki i sera, które naprawdę mogą pomagać. Rozglądam się już za kolejnym takim specyfikiem.
Czy do niego powrócę? Może. 


10. Macadamia Natural Oil (recenzja
Cudowny olejek, który naprawdę może uratować nie jedne włosy, tylko że jak każdy tego typu produkt trzeba stosować go regularnie.
Czy do niego powrócę? Może. 

11. Essence, 63 Flattering Nude (recenzja
Tak długo nosiłam ją w torebce że w końcu się skończyła. Nie polecam tego produktu nikomu. Ani pielęgnacji, ani to specjalnie widać na ustach. Takie wielkie nico.
Czy do niego powrócę? Nie. 

12. Tisane, balsam do ust (recenzja
W tym przypadku chyba nie muszę dużo pisać, skoro już wiecie, że to jeden z moich ulubionych produktów do pielęgnacji ust.
Czy do niego powrócę? Tak. 

13. Isana, zmywacz do paznokci (recenzja
Kolejny wieczny i ulubiony bywalec w mojej kosmetyczce.
Czy do niego powrócę? Oczywiście. 

14. Yodeyma, perfumy - Sensaction 
Wrzuciłam ten flakonik przez przypadek do torby ze zużyciami, ale jak już się tam znalazł to postanowiłam o nim wspomnieć. 


15. Płatki kosmetyczne - standard! 

16. Wykończyłam również Piwne Mydło w płynie o którym pisałam - tu - nie pojawiło się na zdjęciach, ponieważ ze względu na wygodny dozownik przelałam do niego wodę brzozową. 

I tak oto prezentuje się pierwsze denko w tym roku! 

47 komentarzy:

  1. Pytanko, na ile starczyło Ci to serum z Evree?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, na około 3 miesiące, przy czym stosowałam je dwa razy dziennie. :)

      Usuń
    2. To całkiem nieźle. Niedługo mi się skończy moje więc powoli się rozglądam za kolejnym.... chyba widziałam w swoim rosmannie ale nie jestem pewna. A teraz jakieś masz?

      Usuń
    3. Czekam na dopływ gotówki tak naprawdę, bo budżet studencki potrafi być kapryśny, ale zainteresowały mnie nowe olejki marki Joanna bodajże z serii Świat Olejów. W gamie jest taki który można stosować do twarzy i ciała, chciałabym go wypróbować. :)

      Usuń
    4. Mnie ciekawi z Ava - ma bardzo dobre recenzje... Pamiętam budżet studenckie - czasami bywało ciężko

      Usuń
  2. O szampony wypróbuję z pewnościią!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię kosmetyków z biedronki do twarzy, płyn micelarny zużyłam z wielkim trudem, szczypały mnie po nim oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko niestety będzie każdemu odpowiadać :(.

      Usuń
  4. Bardzo lubię zele pod prysznic Manava :) szkoda, że do Leclerca mi ewidentnie nie po drodze :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dowiedziałam się dzięki Tobie gdzie mogę je znaleźć, niestety w Toruniu chyba go nie ma.

      Usuń
  5. olejek Evree uwielbiam, jest to mój nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zużylas dużo produktów, które mam i lubię :) ja tą odżywkę z Dove używam i jestem z niej w miarę zadowolona :) żel do twarzy z biedronki bardzo lubię tak samo jak balsam do ust Tisane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, zobaczymy jak sprawdzą się ich zamienniki :).

      Usuń
  7. Muszę koniecznie wypróbować żel do twarzy z Biedronki. Do tej pory używałam tylko płynu micelarnego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od niedawna mam krem aloesowy Bioluxe, ale ten z awokado też mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba bardzo sobie cenię za działanie w stosunku do tak niskiej ceny :).

      Usuń
  9. Tisane to miłość moich ust :) A mleczko z Be Beauty wyrzuciłam do kosza, piekły mnie powieki po nim. Za to ich płyn micelarny jest ekstra! Dołączam do obserwatorów i zapraszam w wolnej chwili do mnie - będzie mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że ze mną zostaniesz i również odwiedzę ;).

      Usuń
  10. Uwielbiam olejki w pielęgnacji mojej skóry :) Tego z Evree jeszcze nie poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy micelarny żel do mycia twarzy z Biedronki nadaje się do cery mocno zanieczyszczonej, z niedoskonałościami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam cerę pełną niedoskonałości i u mnie się sprawdził. Pomagał mi przy oczyszczeniu ściereczką GLOV i stan mojej cery się naprawdę poprawił :).

      Usuń
  12. Spore denko, jest też mój ulubiony tisane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Evree mam ochotę na Magic Rose :) A zmywacz isany to już KWC zdecydowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama z chęcią bym przetestowała wszystkie olejki :).

      Usuń
  14. gratulejszyn ja bym nie umiał trzymac denek w domu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! U mnie stoi w takim niewidocznym miejscu, że przypominam sobie dopiero o nim jak z torby zaczyna się wylewać :D.

      Usuń
  15. Bardzo ładnie Ci poszło! Aczkolwiek nie znam praktycznie żadnego z tych produktów, jedynie zmywacz i Tisane, które z resztą bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie to mleczko z bebeauty był kompletnym bublem

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam tylko te kosmetyki z biedronki i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mleczka z Bebeauty jeszcze nie miałam, mam płyn micelarny, ale wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.