Usuwamy manicure hybrydowy w domu

Kontynuując naszą wspólną przygodę z manicurem hybrydowym, przebrnęliśmy już przez jego tworzenie, jednak po dwóch czy trzech tygodniach noszenia może on już delikatnie ucierpieć, albo się po prostu znudzić. Należy go wówczas zmyć, co jest logiczną sprawą, lecz sam ten zabieg może okazać się odrobinę problematyczny. 


Takiego manicuru, bowiem bez problemu, w szybkim tempie nie zmyje zmywacz do paznokci. Potrzeba tu odrobinę cierpliwości i odpowiedniego sprzętu. 
Istnieją oczywiście już przygotowane do zestawy do zmywania, ale jest to też do wykonania w domu. 

Do zabiegu usuwania w domu potrzebny będzie czysty aceton, lub zdrowszy dla paznokci zwykły zmywacz do paznokci z acetonem. Zastosowanie zmywacza jest o tyle zdrowsze dla naszej skóry wokół paznokci oraz samej płytki, że nie wysusza ani nie niszczy zbyt mocno.  Dodatkowo jakiś patyczek z ostrzejszym końcem, lub cokolwiek innego by zdrapać pozostałości. 
Manicure hybrydowy możemy usunąć na dwa sposoby: zanurzyć paznokcie w miseczce z acetonem i trzymać przez około 5 minut lub mocno nawilżyć przecięte na pół płatki kosmetyczne zmywaczem z acetonem, przyłożyć je do paznokci, owinąć każdy palec z wacikiem folią aluminiową i tak trzymać przez 10 do 15 minut.


Po wyciągnięciu palców z miski lub po zdjęciu folii lakier powinien odchodzić bez większych problemów, a w najlepszej wersji nawet zostać w całości na waciku. Jeśli rezultat nie jest jednak zadowalający, czynność należy powtórzyć.
Następnie drewnianym patyczkiem podważamy i usuwamy resztki lakieru. Paznokcie po zabiegu smarujemy olejkiem lub odżywką do paznokci, a ręce kremem nawilżającym i  gotowe. Dobre lakiery hybrydowe nie powinny zostawić żadnych śladów uszkodzeń płytki paznokciowej.
Co należy bardzo mocno podkreślić, nie należy tego manicuru zdrapywać i to pod żadnym pozorem! Niszczy to strasznie płytkę, a nawet powoduje jej zżółknięcie. 

O tym jak wykonać manicure hybrydowym można przeczytać w innym poście - kilk

27 komentarzy:

  1. ja jeszcze nie miałam styczności z hybrydą ;) dobry sposób , w razie potrzeby na pewno tu wrócę ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że kiedyś się przyda ;).

      Usuń
  2. Kiedyś sama ściągałam, ale musiałam się ostro napracować;) Chyba wolę profesjonalistów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni na pewno zrobią to szybciej, ale samodzielnie wszystko jest do wykonania :).

      Usuń
  3. mały błąd :) " nie usunie zwykły zmywacz nie lakier " :) Super artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy artykuł, ja nie robię hybryd, ale może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zmywałam dwa razy sama, ale za każdym razem moje paznokcie wyglądały po tym fatalnie mimo, że robiłam wszystko jak trzeba:D pewnie jestem brutalem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zmywam sama do tej pory i jeszcze nigdy nic się nie stało :).

      Usuń
  6. Przydatny poradnik, zapamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie mam hybryd ale zapamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja hybryd nie stosuje, ale przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę boję się lakierów hybrydowych, zbyt dużo czasu zajęła mi regeneracja uszkodzonych po żelu paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One nie powinny zaszkodzić płytce w ogóle :).

      Usuń
  10. mi hybrydy robi i usuwa siostra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nigdy nie robiłam sobie hybryd

    OdpowiedzUsuń
  12. ja robię hybrydy ale dla mnie ich zdjęcie wcale nie jest takie proste. muszę kupić aceton.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety zdrapywałam i strasznie zniszczyłam sobie płytkę paznokcia :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w końcu poszłam do kosmetyczki (miałam hybrydę raz), bo sama się trochę bałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pare dni temu mialam robioną hybrydę zlamalam paznokiec co robic czy musze pozegnac się z pięknymi pazurkami

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.