Nowość od marki Evrēe - Super Slim - Modelujący olejek do ciała

Listonosz niedawno przyniósł mi małą paczuszkę, a w niej niespodziankę. Nowość marki Evrēe w postaci modelującego olejku do ciała Super Slim. Będziemy zwalczać cellulit moje Drogie! ;) 


Co zawiera i jak działa?
Skoncentrowany kompleks algowy Polyplant Seaweed Complex ™ z listownicy, brunatnic, morszczynu i kowniatka morskiego pobudzi przemianę materii w komórkach, wspomagając redukcję cellulitu oraz zatrzymanej wody w organizmie. Olejek perilla znany z wyjątkowych właściwości ujędrniających i uelastyczniających poprawi napięcie i sprężystość skóry. Olejek grapefruitowy poza właściwościami antycellulitowymi rozjaśni blizny i rozstępy. Chili przyspieszy mikrokrążenie podskórne, powodując wzmocnienie działania kosmetyku.


Dlaczego właśnie algi wybraliśmy do tego olejku?
Algi są bardzo bogate w składniki aktywne takie jak: sole mineralne czy kwas alginowy. Sole mineralne zawarte w algach, z jodem na czele, przyspieszają metabolizm i wzrost wymiany osmotycznej. W efekcie prowadzi to do eliminacji wody z tkanek i zmniejszenia zalegającej tkanki tłuszczowej. Kwas alginowy silnie nawilża i detoksykuje. Dzięki odpowiednio dobranym składnikom aktywnym olejku, produkt jest kompletny i ma bardzo szerokie spektrum modelującego działania.
Działanie:
  • redukuje cellulit
  • ujędrnia i wygładza
  • modeluje i napina skórę
  • zmniejsza obrzęki
Uwaga! Ze względu na zawartość pieprzu cayenne/chili po aplikacji należy dokładnie umyć dłonie i zachować ostrożność w kontakcie z oczami i śluzówką. Przechowywać poza zasięgiem dzieci

Ciekawe? Zabieram się za testy! 

32 komentarze:

  1. Też go mam i pierwsze wrażenie robi bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie owszem, szczególnie opakowaniem, zapach mnie również zachęcił :).

      Usuń
  2. Bardzo jestem ciekawa efektów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, choć nie jestem entuzjastką co do produktów anycellulitowych.

      Usuń
  3. Bardzo jestem ciekawa efektów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem po pierwszych testach, polubiłam ten olejek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również i nawet po pierwszych błędach, jak aplikacja na miejsca po depilacji .

      Usuń
  5. Miłego testowania :) też go dostałam, i jestem zaskoczona, że tak szybko się wchłania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja także jestem pozytywnie zaskoczona ;).

      Usuń
  6. Mam go i również jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że równie dobrze jak ostatnie nowości od tej marki :).

      Usuń
  7. mam go i działam wspólnie jeszcze z bańkami chińskimi, ciekawa jestem efektów jakie przyniesie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem ciekawa, czekam na Twoją opinię :).

      Usuń
  8. mam nadzieję, ze przyniesie efekty!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się zabieram za testowanie tego olejku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znamy, lubimy i również testujemy ;)

    Buziaki

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznajmy i miejmy nadzieję, na pozytywne efekty! :)

      Usuń
  11. Znając życie, wsadziłabym sobie po aplikacji palca w oko i wylądowała na pogotowiu... ;/ :D Czekam na recenzję, bo niebawem trzeba rozpocząć wszelkie kuracje udoskonalające ciało na lato. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się już raz to zdarzyło, ale w porę się powstrzymałam :D. Swoje kuracje już zaczełam, gdyż po przyjeździe do rodzinnego miasta okazało się że nabrałam troszkę niepotrzebnego ciałka ;).

      Usuń
  12. Życzę Ci w takim razie przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę musiała się zaopatrzyć na lato! :D pozdrawiam i obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.