Muzyczny luty

08:30
Znów przeprowadzę małą odskocznie od urodowo-kosmetycznych spraw na rzecz ukochanej przeze mnie muzyki. Zapraszam Was, więc na kolejne proponowane przeze mnie pozycje muzyczne. 


1. Organek - ,,Głupi ja"


Jeśli ktoś z Was słuchał kiedyś zespołu Sofa, to Pana Tomka Organka powinien znać. Człowiek ten łączący w sobie wokalistę z gitarzystą postanowił nagrać płytę tak przesiąkniętą rockiem, bluesem i garażowymi nutami, że jak po raz pierwszy ja przesłuchałam, wiedziałam o pojawieniu się wzmianki o niej na blogu. Z niecierpliwością czekam na koncert tego artysty, który odbędzie się 12 marca w Toruniu.

2. Gary Clar Jr - ,,Blak and Blu"


Pozycja polecona przez mojego przyjaciela Marcina, któremu bardzo dziękuję. Puścił mi to bardzo późno w nocy, a moje serducho zabiło szybciej. Może nie wszystkie piosenki z tej płyty są wybitne, ale niektóre z nich są na tyle skoczne, na tyle dziarskie a brzmienie gitary chropowate, że chwytają za serducho, a potem ciężko o nich zapomnieć. 

3. Artur Rojek - ,,Składam się z ciągłych powtórzeń"


Tego Pana, chyba większość będzie kojarzyć. Osobiście cały czas wspominam spotkanie z nim na koncercie w listopadzie zeszłego roku i z chęcią wybrałabym się na niego jeszcze raz.
Rojek wydając solową płytę wyraził siebie w pełni, zrzucając pewien ciężar z barków. Przede wszystkim nie jest to komercyjna, radiowa płyta, która spodoba się każdemu. Jeśli mi zdarzy się popłakać przy jakiejś płycie, to znaczy, że coś się dzieje i należy o tym wspomnieć. 

Znacie? Lubicie? Co polecacie? 

20 komentarzy:

  1. Ja nie znam nic z tego, za zaproponowałaś, ale z chęcią posłucham =D Ja słucham electro/house/dubstep/pop/rap =D

    http://luxwell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie moje ulubione gatunku muzyczne, ale czasami sama ich słucham :).

      Usuń
  2. Solowe dokonania Rojka jak najbardziej lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnych utworów nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie znałam tych piosenek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj niesttey nie znam :D ... ale w końcu poznam bo mam chwilę czasu : ]

    OdpowiedzUsuń
  6. oj Pana Rojka muszę sobie porządnie przypomniec..

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam Sofę! :) Ale zupełnie o tej "kanapce" zapomniałam, dziękuję za przypomnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rojek- uwielbiam, kocham, mogłabym słuchać wieczność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze mówiąc nic nie jest mi znane z tych hitów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwóch artystów znałam już wcześniej, ale tylko pojedyncze kawałki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zwolenniczką przesłuchiwania całych płyt by lepiej dostrzec obraz, który chciał przekazać artysta :).

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.