Laboratorium Pilomax, Krok 1 i 2 Pielęgnacji - szampon i odżywka codzienna do włosów farbowanych jasnych

08:30
Zanim zacznę cokolwiek opisywać i wprowadzać Was w temat to znów, po raz kolejny zaznaczę, że nie mam włosów farbowanych. Jestem naturalną blondynką, a swój kolor uwielbiam i nie planuję go zmieniać, chyba, że zacznę siwieć.
Mimo to podeszłam do testów z wielkim zainteresowaniem, gdyż producent obiecuje interesujące mnie właściwości pielęgnacyjne. Zacznijmy, więc od kroku pierwszego. 


Zanim przejdę do opisywania samego działania produktów, które znajdują się z kroku pierwszym, zajmijmy się podstawowymi informacjami.
Ja do testów otrzymałam tubeczki, które zawierają w sobie 70 ml produktu i można je otrzymać kupując zestaw promocyjny (kilk), jednakże można je zakupić również w większej pojemności, a dokładnie 200 ml (kilk i kilk). Zestaw będzie świetnym rozwiązaniem dla tych, którzy chcą po przetestować te produkty, a najwyżej potem zakupić pełnowymiarowe opakowania. 
Tubki zostały wykonane z naprawdę świetnej, jakości plastiku, choć uważam, że przy odżywce może się on okazać troszkę za twardy, co sprawia problemy przy dozowaniu, a pod koniec koniecznością jest przecięcie opakowania, gdyż w środku pozostaje spora ilość odżywki.


System zamykająco-otwierący został solidnie wykonany, aczkolwiek czasami ciężko tubeczkę otworzyć tak, aby nie ścisnąć jej za mocno, bo trzeba się liczyć, że nastąpi niekontrolowane wypłynięcie produktu ze środka. 
Przy moim sposobie mycia, (co dwa lub trzy dni) oraz długich włosów najmniej wydajna okazała się odżywka, ale zaraz potem wykończył się również szampon. Te 70 ml wykorzystałam w około 2,5 tygodnia i uważam to za całkiem przyzwoity wynik. 

Pielęgnacja krok 1. - szampon łagodnie myjący włosy jasne


Opis: 
 Szampon do codziennej pielęgnacji włosów farbowanych jasnych. Delikatnie myje włosy i skórę głowy. Nawilża włosy i wygładza ich powierzchnię. Nadaje im połysk, poprawia wygląd włosów.

Szampon jest przezroczysty oraz delikatny, będzie nadawał zarówno do włosów cienkich jak i grubych. Ma lesistą konsystencję, a gramatura łyżki stołowej wystarcza, aby umyć całą głowę. Ponieważ nie posiada w sobie silnych detergentów pieni się subtelnie, ale wystarczająco.
Posiada waniliowy zapach i strasznie żałuję, że nie przenosi się na włosy. 
Fantastycznie oczyszcza włosy ze wszystkiego, co potrafi się na nich znaleźć, radzi sobie również z tłustymi produktami. Nie podrażnia przy tym skóry głowy, nie powoduje powstawiania łupieżu. Nie zauważyłam także, aby zaczęły mi w większym stopniu wypadać włosy. Zawdzięcza to także krótkiemu oraz treściwemu składowi, nie zawierającego w sobie SLSów oraz SLESów.
Pod opisem producenta mogłabym się odpisać obiema rękoma. Nie tylko odciążał moje włosy, ale sprawiał, że były niesamowicie miękkie oraz gładkie. Nie powodował również szybszego przetłuszczania się, dzięki czemu mogłam swobodnie kontynuować walkę, o co trzy dniowe mycie łepetyny.
Odrobinę plątał mi włosy z tyłu, ale późniejsze zastosowanie odżywki pozwoliło mi to rozczesać bez większej tragedii. Po myciu włosy były błyszczące i gładkie. W ogóle się nie puszyły, co mnie naprawdę ucieszyło. Układały się wręcz fenomenalnie, pojawiły się  u mnie loczki, których dawno nie widziałam. Mam również wrażenie, że poniekąd zatrzymał u mnie proces niszczenia się włosów, gdyż wymagają one już wizyty u fryzjera, ale dzięki niemu ciągle mam wrażenie, że tak nie jest. 

Pielęgnacja krok 2. - odżywka zawierająca keratynę i skrzyp polny, której zadaniem jest nadanie połysku, grubości i  wygładzenie włosów jasnych



Opis: 
Odżywka do włosów farbowanych, do stosowania po każdym myciu. Dzięki zawartości białka keratyny wzmacnia włosy, a ekstrakt skrzypu polnego przeciwdziała wypadaniu włosów i ich starzeniu. Odżywka została przebadana dermatologicznie, jest bezpieczna dla wrażliwej skóry głowy, ponieważ nie zawiera parabenów, SLS, SLES.

Krótki, fenomenalny skład, który sprawdzi się u osób wrażliwych oraz alergików.
Jest to bardzo leciutka odżywka o kremowej konsystencji oraz słodkim, prześlicznym zapachu, który niestety nie utrzymuje się na włosach. Można ją swobodnie nałożyć na skalp. Nie spływa z włosów, a wypłukanie nie sprawa żadnych problemów.
Największym minusem tego produktu jest jego wydajność, ponieważ trzeba naprawdę sporej ilości, aby pokryć całe włosy i dlatego też skończyła się bardzo szybko. 
Ideał do codziennej pielęgnacji, dla włosów, które potrzebują regularnej dawki nawilżenia oraz wprowadzenia takich substancji, aby zniszczenia na przykład powodowe regularnym farbowaniem nie postępowały w zastraszającym tempie. Może się jedynie nie sprawdzić przy bardzo mocno przesuszonych włosach, chyba, że wprowadzi się dodatkowo cięższy produkt nawilżający.
Ułatwiała rozczesywanie moich splątanych po myciu włosów. Pozostawiała po aplikacji wrażenie gładkich, lśniących oraz bardzo miękkich kłaczków. Miałam również wrażenie, iż pielęgnuje końcówki, gdyż odczuwałam brak potrzeby wmasowywanie w nie jakiegoś jedwabiu. Niwelowała ewentualne, minimalne puszczenie w ciągu dnia. Nie obciążyła również moich skrętów i całej reszty włosów.
Z natury mam dość grube włosy, ale dzięki tej odżywce nabrały jeszcze większej objętości oraz były bardzo mięsiste. 



Jestem bardzo zadowolona z kroku pierwszego, podejrzewam, że gdybym miała włosy farbowane również byłyby ukontentowane taką pielęgnacją.

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze produkty z tej marki, więc dopiero ją poznaję ;).

      Usuń
  2. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej firmy, szkoda że z wydajnością jest kiepsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pełnowymiarowe opakowania także są w sprzedaży :).

      Usuń
  3. Nie znam ich produktów, ale Twoja recenzja jest naprawdę kusząca. Jeszcze mam połowę włosów pofarbowanych, więc może kupię chociaż ten szampon, żeby uratować sianko przed wykruszaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinny się sprawdzić, jak najbardziej :).

      Usuń
  4. Chętnie wypróbuję bo jeszcze nie miałam nic z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam okazji nic testować z tej firmy

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.