Jak wykonać manicure hybrydowy? - krok po kroku

Manicure hybrydowy może stać się korzystną alternatywą dla wielu z nas. Osobiście próbowałam go po raz pierwszy, w dodatku wykonywałam cały zabieg sama, więc miałam naprawdę fajną zabawę, a i nauczyłam się czegoś nowego. Jednak wszystkie swoje przemyślenia opiszę w osobnym poście, a dziś zajmijmy się tym jak wykonuje się krok po kroku manicure hybrydowy. 



Co nam będzie potrzebne?
1) Oczywiście baza, wybrany kolor oraz top.
2) Lampa UV w zależności od mocy zależy długość wykonywania samego zabiegu. Sama pożyczyłam lampę, 36W, więc to na jej podstawie opiszę wszystkie parametry.
3) Odtłuszczacz lub zmywacz do paznokci, jak w moim przypadku.
4) Blok polerski, pilniczek i ewentualnie coś do wycinana skórek. 

Pierwszym krokiem jest oczywiście odpowiednie przygotowanie paznokcia, więc wycinamy niepotrzebne skórki oraz nadajemy naszym pazurkom odpowiedni kształt, przy pomocy pilniczka.
Następnie blokiem polerskim, delikatnie matowimy każdy paznokieć, przecierając później odtłuszczaczem lub zmywaczem. Ten zabieg pozwoli zwiększyć trwałość całego manicuru. 
Przystępujemy teraz do malowania. Najpierw chwytamy za bazę i nanosimy ją bardzo dokładnie, pamiętając o brzegach, po czym wkładamy pod lampę na 10 sekund. 



Kolejny krok to nałożenie wybranego przez nas koloru oraz utrwalenie go pod lampą przez 120 sekund. Jeśli druga warstwa jest konieczna, utrwala się ją również przez 120 sekund.
Prawie na sam koniec nanosimy top, aby nadać paznokciom pięknego błysku, utrwalamy przez 120 sekund. Dostępne są również topy matowe. 
Na sam koniec przecieramy każdy paznokieć odtłuszczaczem lub zmywaczem, by pozbyć się lepiej warstewki, która pozostaje po malowaniu. 


 Od tego momentu paznokcie są gotowe. Całkowicie utwardzone, pięknie wyglądające. Można spokojnie powrócić do swoich zajęć. 
Proste i efektowne.
Na zdjęciach powyżej widzicie:
Semilac w odcieniach 102 (Pastel Peach) oraz 071 (Deep Red).
Oba pochodzą z tej strony - kilk

28 komentarzy:

  1. ja sama wolę się za to nie brać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się troszkę obawiałam, ale nie jest to takie straszne :).

      Usuń
  2. Przydatny instruktaż :) Śliczne mani

    OdpowiedzUsuń
  3. NO i już ktoś kto nie umie będzie wiedział jak i co :]

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakoś do hybryd nie mogę się przekonać, chyba za często lubię zmieniać kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To minusik, ale przetestować warto, a może pokochasz ;).

      Usuń
  5. Bardzo dobrze opisałaś cały przebieg założenia hybryd. Na pewno przyda się nie jednej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby dlaczego baze utwardzasz w lampie UV tylko 10 sekund?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ baza utrwala się najkrócej, nie wymaga ona pełnych 120 sekund jak pozostałe produkty, szczególnie jak ma się lampę 36W :).

      Usuń
  7. Kiedyś zajmowałam się żelowymi paznokciami. Teraz w modzie są hybrydy.. ja jednak na razie jedynie maluję lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niedawno zamówiłam zestaw do hybrydowego manicure, w poniedziałek przyjdzie więc też wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego wszystkiego, ale efekt warty całej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja to nie pamiętam, kiedy ostatnio wg malowałam paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam swój zestawik i czasami robię hybrydowe pazurki, ale niestety mam słabszą lamkę i muszę długo je utwardzać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pazurki :) Mam pytanko w związku z odtłuszczaniem płytki zmywaczem- niektóre zmywacze mają w sobie coś co natłuszczają paznokieć czy to nie będzie przeszadzać w dobrym trzymaniu się hybryd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przeszkadzać, ponieważ jest to tłusta warstwa dlatego najlepsze będą zmywacze z acetonem bez żadnego natłuszczacza w składzie.

      Usuń
  13. Czy hybryda utwardza paznokcia chociaż lekko? Chciałbym spróbować hybryd jednak mam słabe i dosyć miękkie paznokcie mimo odżywek. Nie wiem czy opłaca się inwestować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobinę utwardza, ale uprzedzam że hybrydy powinno się nakładać na zupełnie zdrową płytkę.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.