TAG: 40 pytań kosmetycznych

08:30
Dziś postawię na małą, luźniejszą odmianę. Rzadko wrzucam odpowiedź na jakiś tag, więc pomyślałam, że przyszedł odpowiedni moment by coś napisać, a dzięki temu poznacie mnie troszkę lepiej, bo jak wiece na umieszczam na blogu zbyt wiele prywaty. 


1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz? 
Dwa razy dziennie - rano i wieczorem. Z rana jest to raczej delikatne oczyszczanie i przygotowanie buzi pod ewentualny makijaż, ale wieczorem oczyszczam twarz w pełni. Lubię to tego stosować ściereczkę muślinową lub rękawicę GLOV w połączeniu z jakimś żelem (przynajmniej tak się ostatnimi czasy). 

2. Jaki masz typ cery? 
Mieszany, mogłabym ją określić jako sucho-trądzikową bo przetłuszczająca się nie jest i nie mam z tym problemów. Potrafię mnie na twarzy sporo suchych placów w połączeniu z licznymi niespodziankami,których wręcz nie znoszę. 

3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Kiedyś było to mleczko do demakijażu, ale by odratować swoją skórę powróciłam do oczyszczania żelami. Nie mam swojego ulubionego, ale bardzo dobrze sprawdzał się żel micelarny z BeBeauty, dostępny w każdej Biedronce. 

4. Czy używasz peelingów do twarzy? 
Owszem, raz w tygodniu stosuję peeling enzymatyczny, ponieważ przy mojej cerze złuszczanie mechaniczne nie jest wskazane. 

5. Jaka to marka? 
Nie mam zbyt dużego doświadczenia z peelingami enzymatycznymi. Swój pierwszy pełnowymiarowy otrzymałam od marki Apis i naprawdę świetnie się sprawdza. 

6. Jakiego kremu do twarzy używasz? 
To co teraz napiszę może się w najbliższym czasie zmienić, ale obecnie na dzień oraz pod makijaż stosuję krem Moc 5 Warzyw marki Apis, a na noc połączenie kremu złuszczającego z serii Liście Manuka od Ziaji z rosyjskimi kremami marki Biolux, gdyż chcę je wykończyć.
Jak tylko wszystko trafi do projektu denko, kremem na dzień stanie się Alantan Dermoline, a na noc Pharmaceris T z 5% kwasem migdałowym. 

7. Czy masz piegi? 
Nie. 

8. Używasz kremu pod oczy? 
Nie, uważam że w moim przypadku jest zbędny. 

9. Miałaś kiedyś problemy z trądzikiem? 
Tak, nadal go mam. 

10. Używałaś kiedyś tabletek przeciwtrądzikowych? 
Nie i nie mam zamiaru. Jestem przeciwnikiem szprycowania się lekami i unikam każdego rodzaju tabletek. 

11. Jakiego podkładu używasz? 
Obecnie testuję Catrice Photo Finish. 

12. Co z korektorem? 
Zawsze, zarówno pod oczy jak i na niedoskonałości. 

13. Co sądzisz o sztucznych rzęsach? 
Uważam, że wyglądają efektownie ale dość sztucznie, a jestem zwolenniczką względnej naturalności. Sama nigdy sztucznych nie nosiłam, nawet nie zakładałam i pewnie to się nie zmieni. 

14. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co trzy miesiące? 
Oczywiście! Wie to pewnie każda kobieta, choć muszę przyznać, że rzadko się do tego stosuję. 

15. Jakiej maskary teraz używasz? 
Niezmiennie - Lovely, Curling Pump Up Mascara 

16. Sephora czy MAC?
Żadne. 

17. Masz karę pro do MAC? 
Nie. 

18. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Pędzli oraz własnych paluszków. 

19. Używasz bezy pod cienie?
Nie, jest zbędna. Za bazę służy mi korektor. 

20. Używasz bazy pod makijaż? 
Nie. 

21. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Brązowy.
22. Kredka do oczy, czy eyeliner w płynie?
Kredka, gdyż za eyelinerami w tej formie nie przepadam. 

23. Jak często dźgnęłaś się kredką w oko? 
Nigdy, prędzej szczoteczką od tuszu. 

24. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach? 
Nie posiadam żadnego w swojej kolekcji, więc nie mam wyrobionego zdania. 

25. Używasz kosmetyków mineralnych?
Nie, ale chciałabym je wypróbować. 

26. Ulubiona szminka? 
Nie mam jednej, ale seria Velvet Matte od Golden Rose to moja wielka miłość. 

27. Ulubiony balsam do ust? 
Tisane lub klasyczny Carmex. 

28. Ulubiona marka lakierów do paznokci? 
Nie będę oryginalna - Golden Rose. 

29. Ulubiony róż? 
Nie mam, ale każdy wpadający w brzoskwinię będzie dla mnie ideałem. 

30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?
Nie. 

31. Lubisz kosmetyki z drogerii? 
Oczywiście! 

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach? 
Nie. 

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje makijażu? 
Na paru już byłam, ale oczywiście chcę więcej. 

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż? 
Tak, szczególnie jak się śpieszę. 

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć? 
Źle zaakcentowane brwi. 

36. Lubisz kolorowe makijaże?
Lubię je przede wszystkim oglądać, na sobie preferuję stonowane aranżacje. 

37. Która gwiazda według Ciebie ma zawsze świetny makijaż? 
Nie śledzę takich rzeczy, więc się nie wypowiem. 

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu, używając tylko jednego produktu, co by to było?
Pewnie tusz do rzęs. 

39. Czy wychodzisz z domu bez makijażu?
Tak.
40. Czy sadzisz że wyglądasz dobrze bez makijażu? 
Zależy od humoru, ale zazwyczaj sądzę że wyglądam nijako jako blondynka, gdyż wszystkie włosy mam jasne. 

Mam nadzieję, że chociaż troszkę Was zaciekawiłam.
Chętnie poczytam Wasze odpowiedzi. 

12 komentarzy:

  1. Ja też wychodzę bez makijażu, ale baaardzo rzadko. Niestety, ale mam problem z trądzikiem :( pewnie gdybym nie miała to wychodziłabym o wiele częściej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się zdarza coraz częściej i całkiem nieźle się tak czuje. Proszę się cieszyć z faktu, że nie posiadasz trądziku! :D

      Usuń
  2. Fajny tag, lubię czytać takie posty, na jutro przygotowałam ten tag u siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie też najważniejsza jest naturalność, nigdy nie miałam doczepianych rzęs i bazy pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo sobie to cenię. Zawsze powtarzam, że kobieta ma być umalowana ale nie wymalowana :).

      Usuń
  4. Dla mnie też róże wpadające w brzoskwinię są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś to tusz był moją podstawą, ale obecnie wolę podkład, a potem brązer i dopiero tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duzo odpowiedzi takich samych co ja uwazam i stosuje!:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. W niektorych kwestiach odpowiedzialabym tak samo :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag, róż pod brzoswiniowe kolory też lubie, szminek GR nie miałam, hm... brązowy cień do powiek też uwielbiam weszelkie jego odmiany :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.