Manava, Oriental Wellness - olejek pod prysznic

08:30
Pamiętam jak zachwalałam dziwnie pachnący olejek pod prysznic marki Isana. Takie produkty to przyjemna odskocznia od tradycyjnych żeli pod prysznic. Poza tym mam wrażenie, że posiadają odrobinę lepsze właściwości pielęgnacyjne. Dzisiejszego bohatera wygrałam w rozdaniu i bardzo się cieszę, że do mnie trafił. 


Opis:
Wzbogacony o olejek arganowy i ekstrakty z miodu olejek pod prysznic Manava intensywnie odżywia skórę, nie pozostawiając tłustej warstwy. Skóra staje się jedwabista, zachowuje naturalną jędrność. Subtelny zapach sprawia, że chwile pod prysznicem stają się prawdziwą przyjemnością. 

Skład:
Oparty na SLS, zawiera w sobie również glicerynę, która stoi wysoko w wyliczance. Wymienione przez producenta olejki i ekstrakty jak miód czy olejek arganowy, znajdują się mniej więcej w połowie. Mogłabym rzecz - standardowy skład specyfiku myjącego.
 

Zacznijmy od tego, że niewiele informacji znalazłam w internecie na temat tego produktu. Dosłownie jedno zdanie widnieje na www.wiodaca-marka.com.pl, która bodajże rozprowadza tą markę.
Z tego też powodu nie dowiedziałam się, gdzie można go dostać i w jakiej cenie, mam nadzieję, że mi to wybaczycie, choć jeśli któraś z Was wie, niech napisze mi w komentarzu. 


Zgrabna, ładnie wyprofilowana, plastikowa butelka zawiera w sobie 250 ml dość rzadkiego olejku o bursztynowym zabarwieniu. Można odnieść wrażenie, że orzechowo-miodowy zapach jest intensywny, a nawet duszący, jednakże w czasie stosowania wyczuwalna jest ta subtelność, obiecywana przez producenta. Nie zostaje on na skórze, a szkoda.
Ładnie się pieni i wystarcza do tego niewielka ilość, ale też nie jest to taka standardowa piana, ale lekko spieniona oleista warstewka. Lubię go stosować razem z ręczniczkiem peelingującym, gdyż wtedy najlepiej można wyczuć jego właściwości pielęgnacyjne. Przede wszystkim delikatnie nawilża skórę, nie pozostawiając tłustej warstwy. Nie ma żadnego nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia, czy świądu, ale skóra jest mięciutka oraz delikatna. Nadaje się również do depilacji, ponieważ nadaje maszynce odpowiedni poślizg, a nawet zauważyłam, że nie wyskakuje mi zbyt mocne podrażnienie po nim. Zabrałam go ze sobą na święta do Bydgoszczy i moja mama wprost zakochała się w tym olejku, co sprawiło, że wróciłam do Torunia bez niego. 

Jestem mile zaskoczona tym produktem i naprawdę żałuję, iż nie mam dostępu do innych tej marki. 

Znacie inne olejki pod prysznic? Chętnie wypróbuję! 

19 komentarzy:

  1. Ja próbowałam tylko isanę i pokochalam ! Ale ten to dla zapachu bym chciała, szkoda ze nigdzie go nie widzę : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Wielka szkody, bo bym go nawet odkupiła.

      Usuń
    2. Supermarket Leclerc w Łodzi, dział: kosmetyki do kąpieli. Ze względu na niską cenę stoi na dolnej półce. Cena ok. 5 zł :)
      Są też inne rodzaje, m.in. mleczko do kąpieli.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Nigdy go nie widziałam, ale interesujący produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie olejki :) teraz używam welness&beauty, wiem, że istnieje jeszcze taki produkt firmy nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zetknęłam się z nią po raz pierwszy :).

      Usuń
  5. wydaje się ciekawy, ale marki nie znam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o nim, ale widać że coś w sobie ma. Ja obecnie używam olejku do kąpieli z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam olejek z Isany, jest bardzo fajny, ma średni zapach,ale działanie to rekompensuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też nie mam dostępu do tej marki i nie znałam tego olejku, bardzo lubię z nivea, isany i loccitane

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej nie spotkałam nigdzie produktów tej marki

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj kupilam zel pod prysznic marki Manava w markecie l'eclerc za 3.99 a w normalnej cenie kosztuja 4.99 i tam takze widzialam ten olejek. Rowniez poraz pierwszy spotkalam sie z ta marka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomne jeszcze, ze przy okazji czytania recencji tego zelu, dowiedzialam sie, ze mozna je dostac w marketach Tesco i Auchan, w bardzo podobnych cenach, ok 4-6zl.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.