Kosmetyczna wishlista na 2015 rok

08:30
Nigdy wcześniej nie publikowałam żadnej kosmetycznej ,,chciej listy", gdyż uważałam to za bezsensowny zabieg. Jednakże zmieniłam zdanie, gdy upatrzone produkty, w ostatniej chwili zastępowałam innymi. Moim postanowieniem na nowy rok, jest aby wszystkie rzeczy z tej listy, jedna po drugiej, trafiły w moje ręce. I niechaj się tak stanie! :D 

1. TheBalm - Mary-Lou Manizer 


Marzę o tym produkcie odkąd widziałam go po raz pierwszy w akcji. A jak otrzymałam odsypkę to wpadłam po uszy. Mam nadzieję, że stanie się moim prezentem urodzinowym, który sobie sprawię. 

2. Tangle Teezer 


Ciągle wspominam, że chciałabym go kupić ale efektu nie widać do tej pory. Oznaką, iż czas najwyższy to zmienił było złamanie się mojej szczotki do włosów. Zapoluję jednak na promocję w Hebe. 

3. Pędzel Hakuro H52


Zazwyczaj nakładam podkład zwykłym, syntetycznym, języczkowym pędzlem i byłam wierna temu, ale myślę o tym pędzlu od momentu kiedy zobaczyłam go na zdjęciach po raz pierwszy. 

4. Pharmaceris, kremy z kwasem migdałowym 


Planuję przejść przez oba stopnie, zarówno 5 jak i 10% krem z kwasem migdałowym, który proponuje firma. Zobaczymy jak sobie poradzi z moją kapryśną skórą. 

5. L'Oreal Volume Million Lashes Mascara 


Marzy mi się klasyczna jej wersja, ze względu na szczoteczkę oraz recenzję, które przeczytałam. 

6. Revlon, ColorStay 


Podkład, o którym krążą już legendy, a teraz temat powrócił kiedy producent zmienił formułę i w końcu zdecydował się wprowadzić tak bardzo pożądaną pompkę. 

7. Wibo, mascara Boom Boom


Zachcianka na ten produkt powstała całkiem niedawno, ze względu na pochlebne opinie, które przeczytałam. Z wielką chęcią wypróbuję skoro moim ulubionym tuszem jest właśnie produkt tej marki. 

8. Collection, Lasting Perfection - korektor 


Kolejny produkt o którym krążą już legendy i wiele Blogerek go poleca. Jednak moje worki pod oczami zaskoczyły już nie jeden korektor, więc sprawdźmy i ten. 

9. Olej kokosowy 


Od dawna już planuję i planuję sprawdzić zastosowania tego jakże naturalnego specyfiku. Najbardziej interesują mnie rezultaty na ciele oraz włosach. Przekonamy się co olej kokosowy ma nad do zaoferowania.

10. Dior, J'adore 


Perfumy moich marzeń, perfumy stworzone pode mnie i dla mnie. Nic dodać nic ująć.  

11. Makeup Revolution - Iconic 3 



Długo się zastanawiałam czy jakaś paletka z cieniami tej marki jest mi potrzeba i doszłam do wniosku, że właśnie Iconic 3 ma idealne dla mnie kolory i powinna do mnie trafić. 

To produkty, które mogę wymienić na obecny stan mojego ,,chciejstwa", pewnie w ciągu roku lista się powiększy, ale najpierw odhaczę to co powyżej. 

A jakie wy macie kosmetyczne zachcianki na ten rok? 

(wszystkie zdjęcia pochodzą z google.pl)

64 komentarze:

  1. Perfumy J'adore są na mojej liście chciejstw od dawien dawna no i Mary Lou też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też już troszkę na tej liście wisi, ale w końcu go odhaczę ;).

      Usuń
  2. mam niektóre rzeczy z Twojej listy, pędzel hakuro jest świetny, tusz z loreala jest genialny i najlepszy a tangle teezer zakochasz się od pierwszego przeczesania włosów:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna lista ;)
    oo mój ulubiony podkład w końcu z pompką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę że i moim ulubieńcem się stanie :).

      Usuń
  4. Nie robię takich list, ale warto wypróbować TT i olej kokosowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja postanowiłam spróbować, a może coś pomoże :D.

      Usuń
  5. Też chciałabym ten Pędzel Hakuro :) Co do oleju kokosowego, do ciała i włosów polecam jednak nierafinowany , jest o wiele lepszy i pięknie pachnie . Rafinowane są dobre w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę Kochana, na pewno z niej skorzystam. :)

      Usuń
  6. Ja właśnie muszę zakupić kilka kosmetyków bo się skończyły :-) mam takie cienie ale z innej firmy. Też są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby wszystko udało Ci się kupić :) a Mary Lou faktycznie daje ładny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kochana u mnie niebawem rozdanie z tą paletką, więc bądź czujna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam sporo z tych produktów, Mary Lou, tusz, krem 5%, olej kokosowy i TT (ale mam w innych wersjach). Wszystko warte zakupu;) ja już swoje największe chciejstwo na 2015 spełniłam, teraz powinno być z górki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać aż wpadną w moje ręce :)

      Usuń
  10. nawet nie wiedziałam, że Revlon ma już pompkę :) TT bardzo polecam, w piątek zamówiłam kolejną - tym razem zamykany kompakcik :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, ma :) Producent posłuchał głosów klientów :).

      Usuń
  11. 4 również muszę zakupić i wypróbować, bo dużo dobrego słyszałam o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na wyleczenie choć w małym stopniu trądziku.

      Usuń
  12. Kilka kosmetyków z Twojej listy pokrywa się z moimi zachciankami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam Ci tą mascarę z L'oreal :) Sama chciałabym większość z wymienionych przez Ciebie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozświetlacz mam i jestem nim zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam odsypkę i wpadłam przez to po uszy :)

      Usuń
  15. No ! Nareszcie Revlon z pompką ! :D Kwasik z pharmaceris mam i używam. Bardzo go sobie chwalę. O rozświetlaczu również słyszałam dużo dobrego. Porządna wish lista :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. TT i podkład z Revlon oraz pędzel z Hakuro u mnie sprawdzają się świetnie. A tusz z Wibo mam ale u mnie totalnie się nie sprawdza, strasznie skleja rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam coraz więcej negatywnych opinii o nim, ale lista to lista spełnić zachciankę trzeba ;).

      Usuń
  17. Olej kokosowy i tusz z L'Oreala bym też chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tangle Teezer bardzo polecam, paletę Makeup Revolution - Iconic 3 podarowałam siostrze pod choinkę, cienie są piękne jednak trochę się osypują. O J'adore też marzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłabym skopiować tę listę do siebie ;) wszystkie te rzeczy również bardzo chciałabym mieć :) posiadam już jedynie tt i olej kokosowy ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi z Twojej listy najbardziej marzy się Mary Lou bo też już od dawna chcę go kupić, ale jakoś zawsze schodził na drugi plan :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na rozswietlacz mam coraz większą ochotę :) Natomiast co do kremu u mnie zrobił straszne rzeczy, zapchał mnie do granic możliwości i przetłuścił mi skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj :( Mam nadzieję, że u mnie nic takiego nie zrobi.

      Usuń
  22. Iconic 3 również jest na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja teraz kupiłam pędzle Hakuro H50s jest cudownyyy! i nie mogę się doczekać nowej formuły Revlon z pompką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że Revlon niczego nie popsuł :P.

      Usuń
  24. Iconic 3 dla mnie strzał w dyche. Tak samo olej kokosowy :) A ja koniecznie muszę wypróbować nowiutkiego Revlona. Oby formuła nie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym aby i u mnie się sprawdziły :).

      Usuń
  25. Z Twoich to chyba bym chciała TT, a jeśli się nie uda kupić, to i tak jakoś przeżyję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, świat się nie zawali ale zachcianka jest zachcianką ;).

      Usuń
  26. Mam kilka kosmetyków z Twojej listy :) Mary-Lou polecam, nie będziesz żałowała zakupu, podobnie jak przy szczotce TT! Podkład Revlon CS jest mi bardzo dobrze znany, nie zliczę ile już buteleczek zużyłam, w ostatnim roku co prawda przeszłam na nieco lżejsze podkłady oraz mineralne, ale buteleczka Revlonu zawsze jest w zapasie na te ważne okazje, jestem ciekawa tej nowej wersji z pompką :)
    Od gwiazdki mam też paletkę Iconic3, zapoznaję się powoli z cieniami, wstępnie jestem zadowolona. Na mojej wishliście na 2015 rok widnieją kosmetyki takich marek jak Phenome, Organiqe, Pat&Rub oraz (diabelsko drogi) zestaw pędzli Zoeva do makijażu oczu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego długiego komentarza to chyba jeszcze nie dostałam, ale bardzo dziękuję. Czekam aż dorwiesz swoje zachcianki i je opiszesz :).

      Usuń
  27. Mary-Lou bardzo chciałabym wypróbować :) A z Twojej wishlisty na pewno w tym roku zakupię korektor Collection i paletkę Iconic 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sama przygotowałam podobną listę pod koniec zeszłego roku i tak jakoś wyszło, że w sumie już wszystko z niej mam, więc kolejną sobie odpuściłam ;) Powodzenia w realizacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy u mnie się to sprawdzi, może jak ustalę je jako priorytety to je kupię w końcu :D.

      Usuń
  29. Hej, nominowałam Cie na Libster Blog Award: http://kolorowy-kraj.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-2015.html
    Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Krem Pharmaceris jest super moim zdaniem, paletkę ICONIC 3 mam i cienie są dobrej jakości jak za tę cenę tylko błyszczące lubią się osypywać przy nakładaniu i wędruje brokat po twarzy. Perfumy Dior znam i miałam 2 flakoniki, piękny klasyczny zapach na wiosnę. TT się u mnie niestety nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinie, na pewno wezmę je pod uwagę ;).

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.