Hybrydowo z Diamond Cosmetics Poland!

Każda współpraca mnie niezmiernie cieszy, ale w szczególności te kiedy mogę nauczyć się oraz doświadczyć czegoś nowego. Tym razem właśnie tak będzie. Wiem również, że i Wy z tego skorzystacie, ale o tym będę pisała na początku lutego. 


 O co mi chodzi? Po raz pierwszy będę mogła doświadczyć, jak i wykonać na sobie manicure hybrydowy dzięki firmie Diamond Cosmetics Poland, która wyposażyła mnie w odpowiednie produkty. Jakie?
- bazę 
- dwa kolory w odcieniach 071 (Deep Red) oraz 102 (Pastel Peach)
- top
Wszystkie są marki Semilac. 



Już nie mogę się doczekać, aż wykonam go po raz pierwszy. 

Wszystkie produkty oferowane przez Diamond Cosmetic możecie obejrzeć - tu - do czego zachęcam. 


Miałyście już na swoich pazurkach manicure hybrydowy? 

23 komentarze:

  1. Uwielbiam hybrydy a Semilac sprawdza się najlepiej :) Na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonałam już nimi manicure i mogę napisać, że jestem zaskoczona i równocześnie zadowolona :).

      Usuń
  2. ja się póki co rozglądam za lampą, jaką wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jestem posiadaczką osobistej lampy, gdyż nie mogę pozwolić sobie na razie na taki wydatek ale pożyczyłam od dobrej znajomej. Najlepsza będzie 36W. :)

      Usuń
  3. Ja nie miałam styczności z hybrydami i zaczynam żałować że sprzedałam lampę uv :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nigdy nie miałam. Ale kto wie może niedługo... w końcu moje pazurki są w lepszej kondycji wiec mogę pomalować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że będzie ciężko mi powrócić do tradycyjnego malowania paznokci.

      Usuń
  5. miałam hybrydy kilkakrotnie i muszę wyczarować nowe. przyjemnych testów

    OdpowiedzUsuń
  6. ja myslę nad żelowym :D ale poki co brak funduszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam ale również ciekawe doświadczenie :).

      Usuń
  7. tak mnie one kuszą żeby je kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie jest bardzo zadowalajace :).

      Usuń
  9. łADNE kolorki otrzymałaś :) czekam na manicure :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Coś tam niedługo się pojawi :).

      Usuń
  10. Powodzenia z współpracą :)
    http://by-wiki.blogspot.com/2015/01/poznajcie-mnie.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam mój pierwszy Semilac, czekam na wenę i będę malować :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.