Best of the best..

08:30
Standardowo jak przy każdym podsumowaniu miesiąca przyjrzyjmy się również najsłynniejszym postom. Co Wam się podobało w styczniu? 



1. Kosmetyczna wishlista na 2015 rok 
Szczerze? Nie dziwi mnie to pierwsze miejsce. Sama uwielbiałam czytać co dziewczyny, co Wy planujecie przetestować w tym roku i mogę stwierdzić, że będzie to naprawdę bardzo interesujący czas. Ja niedługo mam zamiaru skreślić pierwszą rzecz z tej listy. 


To chyba jeden z najsłynniejszych Kącików jakie napisałam, co mnie bardzo cieszy. Postaram się testować więcej takich olejków skoro zainteresowanie na nie jest spore. Muszę Was także poinformować, że w lutym pojawi się ostatni ,,odcinek" Kącika z Hairstore - niestety, ale oczywiście recenzję produktów do włosów będą pojawiły się regularnie. 


3. Ideał na zimę: Babydream, Pflegeol (Oliwka pielęgnacyjna dla niemowląt)
Oliwka zrobiła furorę! I o to chodziło! Naprawdę będę ją polecać, a jak tylko wykończę swoje mazidła do włosów do zacznę nią olejowanie. 


4. Isana Hair, Birken-Haarwasser (Woda brzozowa) - działa czy nie?
Rozumiem, że nadal mam szukać takich ,,naturalnych" i tanich rozwiązań pielęgnacyjnych? ;) 


5. Marion, Body Therapy, Żel peelingujący do ciała
Bubelek na ostatnim, ale jakże zaszczytnym miejscu, bo w pierwszej piątce. I tak nie kupujcie tego produktu! 

Przeczytane? 

23 komentarze:

  1. sama stworzyłam wish listę (ale w notesie) i w ciągu kilku dni udało mi się kupić jakieś 7 rzeczy z mojej listy! to uzależniające :D już nie mogę się doczekać następnych zakupów więc czekam na luty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam, ja jeszcze nie kupiłam żadnej ale niedługo się to zmieni :D.

      Usuń
  2. nie miałam peelingów z marion ale używałam bardzo wiele z Joanny w identycznych opakowaniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Joaanny były całkiem ok, nie jakieś szałowe ale pięknie pachniały owocami i miały ziarenka złuszczające

      Usuń
    2. Zgadzam się z Tobą, te z Joanny nie są fenomenalne, ale na pewno lepsze niż ten prezentowany z Marion.

      Usuń
  3. Idę przejrzeć wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tą wodę brzozową musze koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja z mojej gwiazdkowej wish listy nic jeszcze nie kupiłam... Ech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie, ale na wszystko przyjdzie czas :D.

      Usuń
  6. Oliwkę BD muszę kupić mojemu malcowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za tą oliwką z Babydream..

    OdpowiedzUsuń
  8. sama muszę taką wishlistę stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie wishlista rownież była wysoko:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.